/
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

پایان عملیات ساخت اجکتورهای واحد گوگردسازی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

همسو با جلوگیری از انتشار گازهای اسیدی و خوردگی در تاسیسات، عملیات ساخت اجکتورهای واحد گوگردسازی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت.
کد خبر : ۹۹۶۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن بیان مطلب فوق، گفت: اجکتورهای واحد گوگردسازی پالایشگاه نهم که به علت خوردگی شدید مدتی در فرآیند قرار نداشتند به همت متخصصان و کارکنان پرتلاش کارگاه مرکزی این پالایشگاه با موفقیت بازسازی شدند.

سید پیام سجادی در ادامه اظهار داشت: با انجام فرآیند مهندسی معکوس بر روی مدل تخریب شده و آنالیز متریال، اسناد فنی اجکتورهای واحد گوگردسازی پالایشگاه تولید و سپس با راهبری متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی و متخصصان بخش های جوشکاری و تراشکاری این مهم ساخته و با استانداردهای لازم آزمایش شد.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ساخت این تجهیز درون پالایشگاه، علاوه بر خودکفایی و کسب دانش فنی آن، منجر به صرفه اقتصادی یک میلیارد ریالی برای پالایشگاه شد.

به گفته وی، انجام این مهم از لحاظ فرآیندی، مانع از انتشار گازهای اسیدی و خوردگی تاسیسات در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد شد.

رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان عنوان کرد: متخصصان کارگاه مرکزی اکنون با تمام تلاش و گام های استوار در مسیر خوداتکایی گام های بزرگی برداشته اند و امیدواریم در سایه همدلی و کار گروهی در این آزمون بزرگ سربلند باشیم.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر