/
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

لزوم نگهداری و مهندسی مجدد شبکه های گازرسانی

معاون امور برنامه‌ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با توجه به روند رو به اتمام توسعه زیرساخت و گازرسانی در استان خراسان شمالی، بر لزوم برنامه‌ریزی جهت نگهداری و مهندسی مجدد شبکه‌های گازرسانی تاکید کرد.
کد خبر : ۹۹۸۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا مشایخی در نشست صمیمی اعضای هیئت مدیره و هیات رئیسه شرکت گاز استان خراسان شمالی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اقدامات شرکت در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان افزود: به حمدالله توسعه زیرساخت و گازرسانی به روستاها و شهرهای استان خراسان شمالی به پایان رسیده، از این رو بایستی در حال حاضر در راستای افزایش بهره‌وری و مهندسی مجدد گام برداشت تا بتوان خدمات ارزنده به مردم شریف استان ارائه داد.

وی تصریح کرد: منابع انسانی به عنوان مهمترین سرمایه‌ هر سازمان است و لازم است به منظور افزایش بهره وری جهت افزایش رفاه و آرامش فکری و روحی پرسنل کوشید.

در ادامه این جلسه، حسن‌رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در خصوص عملکرد این شرکت اظهار داشت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرها و روستاهای استان به ترتیب 100 و 90 درصد است و تا پایان امسال با بهره‌برداری از پروژه های گازرسانی به روستاها، پرونده گازرسانی در استان بسته خواهد شد.

وی جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت مایع در متقاضیان عمده و صنعتی استان را از دیگر برنامه‌های دارای الویت شرکت، بیان کرد و افزود: برنامه‌ریزی جایگزینی 5 میلیون و 524 هزار لیتر سوخت مایع در 86 واحد عمده و صنعتی استان طبق مصوبه شورای اقتصاد صورت پذیرفته که انشاا... تا پایان سال 98 این برنامه محقق می شود.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر