در حوزه دولت الکترونیک درصدد ارتقای گستره خدمات هستیم
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، میر سعید سید متین، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در آئین افتتاحیه دوره آموزشی آشنایی با سیستم خدمات الکترونیک مشترکین که با حضور جمع کثیری از مدیران ، کارکنان و کارشناسان این حوزه در دفاتر پیشخوان به همراه مسئولین ستادی و روسای نواحی تابعه در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد؛ اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته توسط متخصصین حوزه دولت الکترونیک و با هدف سهولت و تسریع در فرآیند ارایه خدمات ، اقدام به برونسپاری توسط دفاتر معتبر پیشخوان دولت کردهایم و در این برهه زمانی و با توجه به نیازمندی های مشترکین، درصدد ارتقاء گستره خدمات الکترونیکی توسط دفاتر پیشخوان به عنوان بازوان اجرایی این شرکت هستیم.
وی هدف از برگزاری این دوره را تشریح و بررسی فرآیند ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان عنوان کرد و اظهار داشت: سامانه خدمات الکترونیکی یکی از پروژههای اولویت دار شرکت در راستای ارتقای رضایتمندی مشترکین و بهبود خدمت رسانی است و در این حوزه دفاتر پیشخوان نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.
این مقام مسئول ضمن اشاره به اتمام پروژه های گازرسانی در آینده نزدیک تسریع و تسهیل فرآیند ارائه خدمات را از نیازمندی های به حق مشترکین دانست و افزود: امید است با برگزاری این چنین دوره های آموزشی کیفیت خدمات به مشترکین شرکت گاز را بیش از پیش ارتقا دهیم.
گفتنی است این دوره آموزشی با حضور قریب به 200 نفر از مسئولین ادارات تابعه ، مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان از سطح استان و به مدت یک روز و به میزبانی شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد.