/
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

برگزاری جلسه پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در نیمه دوم سال 97

جلسه پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در نیمه دوم سال 97، روزهای دو‌شنبه و سه‌شنبه 16 و 17 مهرماه در باشگاه الهیه شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۶۸۳
به گزارش نبض نفت به نفل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در این جلسه مهندس بورد مدیرعامل، مدیران، روسای ستادی و مناطق عملیاتی و جمعی از کارکنان ستاد و مناطق حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه، مهندس بورد با بیان اینکه جلسه پیش‌بینی تولید، اصلی‌ترین جلسه در زمینه سیاست‌گذاری شرکت نفت فلات قاره ایران است، گفت: در این جلسه همه واحدها از جمله تدارکات و امور کالا، بازرسی فنی، قراردادها، منابع انسانی و ... باید برنامه‌های خود را در جهت تحقق اهداف تولید هماهنگ نمایند.

وی افزود: با وجود مشکلات فراوان، خوشبختانه با تلاش همه کارکنان، مجموعه کاری که در شرکت نفت فلات قاره ایران انجام شده خوب بوده و تولید تثبیت شده است.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی‌های مخازن شرکت نفت فلات قاره ایران در خلیج‌فارس، در این جلسات وضعیت تولید را بر اساس مطالعات انجام شده برنامه‌ریزی می‌کنیم به همین دلیل جلسه پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌ها باید به عنوان یک جلسه اساسی و مهم در شرکت نهادینه شود.

مهندس بورد با بیان اینکه نیمه دوم امسال و سال آینده، سال پرکار و سنگینی برای شرکت نفت فلات قاره ایران خواهد بود، گفت: وظیفه همه کارکنان این است که در جبهه اقتصادی کشور با کار درست و جهاد علمی، در به حرکت در آوردن چرخ‌های صنعت نفت کشور کوشا باشند.

در ادامه این جلسه وضعیت میادین و مخازن مناطق عملیاتی خارگ، بهرگان، کیش، لاوان، قشم و سیری مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای عملی برای بهبود وضعیت آنها پیشنهاد شد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر