/
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

۸۲ درصد جایگاه‌های منطقه چالوس حائز رتبه ممتاز شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: با ارزیابی عملکرد جایگاه‌های غرب استان مازندران از ابتدای سال جاری، ۸۲ درصد از آنها موفق به دریافت درجه ممتاز شدند.
کد خبر : ۱۲۱۹۹

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی گفت: به منظور حفظ و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه در جایگاه‌های تحت پوشش و فعال غرب استان مازندران، عملکرد جایگاه‌ها هر ۶ ماه یک‌بار به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده ارزیابی می‌شود و میزان کارمزد پرداختی به جایگاه‌داران به این مهم بستگی دارد.

وی با اشاره به وجود ۵۶ جایگاه عرضه بنزین در منطقه غرب مازندران افزود: جایگاه‌هایی که موفق به اخذ درجه ممتازی نشدند، می‌توانند با هدایت کارشناسان منطقه و ارتقای استانداردهای اختیاری و ارائه خدمات جانبی طبق شاخص‌های تعریف شده در طرح، به کسب امتیاز و درجه بالاتر نائل شوند.

امانی مهم‌ترین شاخص‌های طرح درجه‌بندی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌ را زیباسازی و استفاده از تجهیزات نوین، ارتباط با مشتریان، صحت عملیات جایگاه، رعایت موازین HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل) معرفی کرد که جزئیات هر شاخص به طور مستمر ازسوی رئیس ناحیه مربوطه و نمایندگان واحدهای بازرگانی، سامانه هوشمند سوخت، خدمات مهندسی، HSE و روابط‌ عمومی ارزیابی و پایش می‌شوند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر