/
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

جذب بیش از 8 هزار و 500 مشترک جدید گاز در استان اردبیل

از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از هشت هزار و 594 مصرف کننده جدید گاز در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی به مشترکین شرکت گاز استان اردبیل افزوده شدند.
کد خبر : ۱۲۲۶۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل ضمن بیان مطلب فوق،افزود: در همین راستا تاکنون تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تاسیس این شرکت به 459 هزار و 225 مشترک رسیده است.

وی روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان را تاکنون یک هزار و 125 روستا برشمرد و گفت: همچنین جمعیت شهری بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان، 100 درصد و جمعیت تحت پوشش روستایی بیش از 90 درصد است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات در استان بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون، بیش از 400 کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی این استان افزوده شده که با این وجود، میزان شبکه گذاری از ابتدای تاسیس شرکت تاکنون به بیش از 9 هزار و 200 کیلومتر رسیده است.

وی تصریح کرد: در این مدت، تعداد سه هزار  و 748 عدد  انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تاکنون به 225 هزار و  981 انشعاب رسیده است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر