/
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

برگزاری استارت آپ ویکند حوزه توزیع گاز در شرکت گاز استان قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از برگزاری رویداد استارت آپ ویکند تخصصی در حوزه توزیع گاز با همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در آذرماه امسال خبر داد.
کد خبر : ۱۲۲۶۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسماعیل مفرد بوشهری گفت: رویداد استارت آپ ویکند حوزه توزیع گاز با هدف ارائه ایده های خلاقانه از سوی شرکت کنندگان که شامل دانشجویان رشته­ های مکانیک، برق، شیمی، شرکت‌های دانش بنیان و هسته­های فناور، همکاران شاغل در شرکت ملی گاز ایران و شرکت­های گاز استانی، شرکت­های تأمین کننده اقلام صنعت گاز، پیمانکاران اجرایی و همه افرادی که در حوزه توزیع گاز ایده ای دارند و صاحب نظر هستند، برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد ایده پردازی که از سوی شرکت گاز استان قزوین و با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی برگزار می شود از 7 آذر ماه آغاز و تا 9 آذرماه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاقمندان به حضور در این استارت آپ تا اول آذر ماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت https://evand.com/events/gasstartup-ir  در این رویداد ایده پردازی ثبت نام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود: استارت آپ ویکند حوزه توزیع گاز در پذیرای ایده های دریافتی خواهد بود که در 7 محور عبارتند از: 1- بهبود عملکرد فیلتراسیون، کاهش فشار، بودارکنندگی و اندازه­گیری گاز در ایستگاه­های تقلیل فشار 2- شناسایی و ارتقای توانمندی در زمینه روش­های جدید بازرسی فنی و نشت­یابی خطوط توزیع و تغذیه و انشعابات 3- شناسایی و ارتقای توانمندی در روش­های پیشرفته و هوشمند نگهداری و تعمیرات در حوزه توزیع گاز 4- شناسایی و ارتقای توانمندی تکنولوژیک در زمینه فناوری­های پایش و کنترل خوردگی 5- شناسایی و ارتقای توانمندی تکنولوژیک در زمینه فناوری­ها و روش­های کارآمد و نوین احداث شبکه­های توزیع و تغذیه و ایستگاه­ها 6- ارتقای توانمندی در زمینه طراحی، مهندسی و بهره­برداری شبکه توزیع و تغذیه و ایستگاه­ها 7- ارتقا و توسعه سیستم‌های اندازه­گیری مشترکین گاز.

مفردبوشهری در پایان اظهار کرد: پس از ارائه ایده ها از سوی شرکت کنندگان و بررسی آن ها، 3 ایده برتر انتخاب خواهند شد که به نفرات ارائه کننده آن ها جوایز نفیسی از سوی شرکت گاز استان قزوین اهدا خواهد شد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر