/
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

انجام بیش از 4 میلیون نفر ساعت کار در پالایشگاه ایلام طی دو سال گذشته

از نیمه دوم سال 1395 تا آبان ماه سال جاری ساعت کار بدون حادثه در شرکت پالایشگاه گاز ایلام بیش از 4 میلیون و 290 هزار نفر ساعت بوده است.
کد خبر : ۱۲۳۷۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پالایش گاز ایلام با بیان این مطلب اظهار کرد: رعایت مسائل ایمنی و استانداردهای زیست محیطی باعث کار بدون حادثه در این شرکت شده که این نشان دهنده اهتمام کارکنان به رعایت الزامات ایمنی و استاندارد های زیست محیطی شده است.

روح الله شریفی با اشاره به اینکه ماموریت این واحد بسیار خطیر است و نباید در اجرای آن سهل انگاری شود، گفت: استقرار منظم سیستم مدیریت بهداشت،ایمنی و محیط زیست در این شرکت با سر لوحه قرار دادن و تمرکز بر موضوعات بهداشت، ایمنی و آتش‌نشانی، محیط زیست و پدافند غیرعامل، شرایط لازم برای بهبود، بهره وری و تعالی سازمان را فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: التزام همگانی به قواعد و مقررات بهداشت، ایمنی و محیط زیست و رعایت شایسته اصول و الزامات ایمنی دقت و مسئولیت پذیری کارکنان از مهم ترین عوامل در بهبود شاخص های  HSEو ثبت رکورد ساعت کار بدون حادثه در این مجموعه است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر