/
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

توانمندشدن نیروها می‌تواند یک سازمان را به اوج برساند

در حال حاضر، آن چه بیشتر از همه به چشم می‌آید، استقلال شرکت گاز، الگوسازی و مدل بودن است که بسیار اهمیت دارد و باید تداوم یابد.
کد خبر : ۱۲۵۶۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس حمیدرضا عراقی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست اعلام آمادگی شرکت‌های پالایش گاز جهت ورود به فصل سرما و هماهنگی‌های لازم برای تولید مطمئن و پایدار گاز که روز دوشنبه ۲۱ آبان ماه سال جاری با حضور مدیران عامل پالایشگاه‌ها و غلامرضا بهمن‌نیا، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید در سالن کنفرانس شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: ما هم‌اکنون در شرکت ملی گاز ایران به یک توازن درست رسیده‌ایم و این امر بدین معنا است که پالایشگاه‌های ما هم) Capability توانایی) آن را دارند که گاز را تولید کنند و همCompetency (شایستگی) آن را دارند که به بهترین نحو و با بهترین منابع و روش، گاز را تولید و عرضه کنند.

وی در ادامه با بیان این که این مساله از آن جهت حائز اهمیت است که نشان می‌دهد ما اکنون در پالایشگاه‌های خود، با بهترین روش‌ها مقایسه و سپس گاز را تولید می‌کنیم، گفت: الآن پالایشگاه‌های ما در حال گذار از Capability به Competency هستند و این در نوع خود، بهترین اتفاق است.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: بنابراین در چنین حالتی، مهم آن است که گاز را به روشی تولید کنیم که با کمترین امکانات، بهترین کیفیت را برای عرضه به مردم داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که توانمند شدن نیروها، می‌تواند یک سازمان را به اوج برساند، خاطرنشان کرد: با توانمندسازی افراد، یک کشور هم می‌تواند در راه رشد و شکوفایی قدم برداشته و اين یکی از کارهای مهمی است که شرکت ملی گاز ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف افزایش اعتماد در مردم انجام داده و می‌دهد.

مهندس عراقی در پایان، بار دیگر، توانمندسازی نیروهای انسانی را از اهم کارهای یک سازمان عنوان کرد و ادامه داد: کسانی که شایستگی توانمند شدن را دارند، قادرند اساس و پایه یک سازمان را به درستی پی‌ریزی کرده و آینده‌ای درخشان را برای نیروهای انسانی و کل سازمان به ارمغان آورند و شاید از همین روست که شرکت ملی گاز ایران در حال حاضر، پس از 50 سال می‌تواند با خیال راحت مدعی آن باشد که نیروهای قابلی برای مدیریت و مدیر شدن دارد.

وضعیت مطلوب پالایشگاه‌ها

در ادامه این نشست، غلامرضا بهمن‌نیا، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید با مطلوب خواندن وضعیت پالایشگاه‌های گاز، گفت: در حال حاضر و بنا بر آمارهای ارایه‌شده در این زمینه، کلیه هماهنگی‌های لازم برای تولید پایدار، مطمئن و ایمن گاز انجام شده و ما اکنون با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما خواهیم رفت.

وی در ادامه با بیان این که تولید پایدار و ایمن گاز باید همیشه در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا مانند تمامی موارد، در افزایش کیفی فرآیندها نیز پیشقدم و پیشرو باشیم تا محیطی امن را برای تولید پایدار بوجود آوریم. به گفته بهمن‌نیا، حفاظت از دارایی‌های فیزیکی برای تولید بیشتر و افزایش کیفی و پایداری بیشتر آن، از دیگر کارهایی است که باید در این زمینه انجام داد. 

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در پایان، با اشاره به این که ما وظیفه ویژه‌ای در قبال ذی‌نفعان کلیدی خود؛ مردم، محیط زیست و ... داریم، تصریح کرد: باید بتوانیم با تمرکز بر روی چالش‌های موجود در پالایشگاه‌ها، تمام همت خود را برای رفع آن‌ها از طریق شرکت‌های داخلی، به کار گیریم.





مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر