/
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

ارتقای توانمندی نیروهای عملیاتی در شرکت گاز استان کرمان

همزمان با هفته پدافند غیر عامل و در راستای ارتقای توانمندی نیروهای عملیاتی شرکت گاز استان کرمان و دیگر ادارات و دستگاه های اجرایی استان، مانور قطع گاز تعدادی نانوایی در سطح شهر کرمان برگزار شد .
کد خبر : ۱۲۵۶۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان هدف از انجام و برگزاری این مانور را افزایش توانمندی، آگاهی، هماهنگی بین ادارات و شناسایی و آمادگی ساختار مدیریتی در هنگام بروز حوادث از جمله زلزله، انفجار و تبعات ناشی از آن از جمله قطع گاز را برشمرد و ادامه داد: در این مانور شبیه سازی عملیات های مختلف و برگزاری مانورها برای امدادگران بسیار حائز اهمیت است چرا که نقش بسزایی در بالا بردن سرعت عمل و افزایش کارایی ماموران وظیفه شناس هر بخشی در زمان عملیات را دارد .

وی ادامه داد: تمام واحدهای عملیاتی، تعمیراتی، نقلیه، HSE، حراست و روابط عمومی با اطلاع‌رسانی سریع، گرفتن تصمیمات صحیح، تجهیز و آماده کردن ابزارآلات، اقدامات دقیقی را با همکاری ارگان ها و سازمان های دیگر حاضر در مانور برگزار کردند.

فلاح بر ضرورت آمادگی برای مواجهه با خطرات و تهدیدات مختلف، تاکید کرد و افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند، پدافند غیرعامل برای مصون‌سازی کشور از تهدیدات نظامی و غیرنظامی و همچنین پیشگیری از خسارات ناشی از مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی امری حیاتی است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به لزوم نگهداری و حفاظت و ایمن سازی بیش از 15000 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه گاز در سطح استان کرمان، برگزاری چنین مانورهایی به صورت مستمر و جدی و با موضوعات مختلف ضروری است.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که با  نیروهای متخصص و دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته، تعمیرات و نگهداری سیستم ها را به نحو احسن در طول سال انجام،  تا از بروز هر گونه خطری جلوگیری کنیم.



 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر