/
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

جذب حدود 10 هزار مشترک جدید گاز در استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از جذب حدود 10 هزار مشترك جديد از ابتدای سال جاری تا کنون در استان خبر داد وگفت: با جذب اين تعداد مشترك، مجموع مشتركين گاز در این استان به 224 هزار مشترك رسيد.
کد خبر : ۱۲۵۷۰

به گزارش نبض نفت به نقل  از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی اظهار داشت: 99 درصد خانوار  شهری و 53 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره مند شده اند و هم اكنون عملیات گازرسانی به 285 روستای دیگر در استان در حال انجام است .

وی همچنین گازرسانی به واحدهای صنعتی را از دیگر اولویت های این شرکت برشمرد و اعلام کرد: در راستای جایگزینی سوخت مایع با گاز طبیعی تا کنون 590 واحد صنعتی و تولیدی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار و بر اساس برنامه ریزی منسجم مقرر شده گازرسانی به حداقل 500 واحد صنعتي و توليدي در سالجاري نیز مورد اقدام قرار گيرد .

هاشمی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 940 میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده که 85 درصد این مقدار مصرف در بخش های نیروگاهی، صنعتی و سیمان بوده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی به طرح های گازرسانی به شهرک های صنعتی اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 10 شهرک صنعتی استان گاز رسانی شده و گازرسانی به شهرک صنعتی مود نیز در دست  اجرا است.



مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر