/
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

فرهنگ سازی گسترده در کشور در جهت کاهش مصرف انرژی

بررسی عملکردهای دوره ای و اصلاح فرآیندها و پیشنهادات سازمان های نظارتی، فرصتی است که می‌توان بیشترین استفاده را از آنها برد.
کد خبر : ۱۲۸۴۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در نشست هم اندیشی که با حضور رئیس سازمان بازرسی استان برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: وجود سازمان های نظارتی از جمله سازمان بازرسی یک فرصت است که همکاران می‌توانند از پیشنهادات سازنده آنان جهت پیشبرد سازمان از آن‌ها بهره جست.

عباس شمس اللهی افزود: هدف سازمان بازرسی نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه اداری و یکی از ابزارهای مهم و موثر در بهبود عملکرد و نحوه خدمات رسانی دستگاه هاست.

وی به گزارش کاملی از عملکرد شرکت گاز استان ایلام در همه حوزه‌ها بخصوص نحوه اجرای پروژه های گازرسانی تا  کنون اشاره کرد و گفت: تلاش و کوشش همکاران باید بر پایه قانون مداری، پاسخگویی، شفافیت در کار، عدالت و انصاف در حین خدمت رسانی باشد و رعایت قانون و انجام امورات اداری مبتنی بر اصل بی طرفی و منفعت جویی یک الزام است که باید نسبت به آن پایبند بود.

در ادامه این نشست رئیس سازمان بازرسی استان ایلام به اهمیت انرژی در جهان تأکید کرد و گفت: کشورهای توسعه یافته نحوه مصرف انرژی را کنترل می کنند و برای آن برنامه دارند ولی متاسفانه در کشور ما نسبت به هدر رفت انرژی بی تفاوت هستیم و برنامه خاصی برای آن نداریم و می طلبد در جهت کاهش مصرف، کارهای فرهنگی بیشتری انجام و تکنولوژی را در صنایع ارتقاء دهیم.

عیسی هواسی به نو پا بودن شرکت گاز استان ایلام اشاره کرد و گفت: هدف شرکت گاز استان، پایان گازرسانی به بخش شهری و روستایی در سال 98 بوده که امیدواریم تحقق یابد و مدیریت و کارکنان این شرکت باید با برنامه ریزی دقیق پروژه ها را به اتمام برسانند.

وی خدمات دهی به مردم در بخش شهری و روستایی را کار مشکلی دانست و یادآور شد: کارکنان شرکت گاز استان ایلام با مردم سر و کار دارند و اگر شفافیت در انجام امور باشد و هنگامی که اشکال از دستگاه اجرایی است، سریعاً آن را رفع کنند، ذینفعان بیشترین بهره را خواهند برد و در نتیجه رضایتمندی مردم حاصل می شود.



مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر