/
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

توليدات باكيفيت سازندگان ايراني به ياري پروژه‌ها آمد

پروژه دره‌عباس- ماهشهر از پروژه‌هاي اولويت‌دار طرح‌های خطوط انتقال گاز شرکت مهندسی و توسعه گاز است كه با هدف تقويت صنايع ماهشهر، پتروشيمي و نيروگاه منطقه تعريف شده و انشاء‌الله تا پايان سال جاري به بهره برداري مي‌رسد.
کد خبر : ۱۳۳۶۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، بهرام صلواتی، معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با بیان این مطلب، اظهار داشت: این پروژه‌ها در حالی است که گازرساني به بخش بيرم از توابع شهرستان لارستان در جنوب استان فارس هم تا پايان سال جاري عملياتي مي شود.

صلواتی درباره برنامه‌هاي آتي طرح خطوط انتقال گاز توضيح داد: خطوط لوله جويم- بنارويه در استان فارس و كوهدشت- خرم آباد در لرستان از پروژه‌هايي‌اند كه پس از طي مراحل پيمان‌سپاري در سال آينده وارد فاز اجرا و بهره برداري مي‌شوند.

وي با تاكيد بر اينكه كاركنان طرح خطوط انتقال، تمام تلاش خود را براي تحقق اهداف شركت به كار گرفته‌اند، تصريح كرد: اگرچه نوسانات نرخ ارز در مقاطعي بر روند پروژه‌ها تاثير گذاشت، اما با درايت مديرعامل و هيئت مديره، از مشكلات گره گشايي شد و توليدات باكيفيت سازندگان ايراني به ياري پروژه‌ها آمد.

معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در پايان گفت: اخيراً با تلاش همكاران پروژه‌هاي گازرساني به بخش "سيمكان" شهرستان جهرم، راه‌اندازي ايستگاه تقليل فشار 200 هزار مترمكعبي تنگه لته ساري نيز با موفقيت به ثمر نشست و به بهره برداري رسيد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر