/
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

سیاست‎های فرهنگی ملی حفاری باید همسو با اهداف برنامه‎های صنعت نفت باشد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: سیاست‎های فرهنگی این شرکت باید همسو با برنامه‎های صنعت نفت ترسیم و اجرا شود.
کد خبر : ۱۳۵۴۷

  به گزارش نبض نفت  به نقل از شرکت ملی حفاری، سیدعبدالله موسوی در بازدید از مجموعههای فرهنگی، رفاهی و ورزشی شرکت ملی حفاری افزود: بازسازی مجموعههای فرهنگی، رفاهی و ورزشی این شرکت باید بر اساس اولویتها و در چارچوب برنامه، عملیاتی شود.

وی بر استفاده بهینه کارکنان و خانوادههای آنان از امکانات و فضاهای موجود فرهنگی، رفاهی و ورزشی شرکت ملی حفاری تاکید کرد و گفت: این شرکت امکانات فرهنگی اعم از سالن اجتماعات، سینما، کتابخانه و ... در اختیار دارد که در صورت داشتن برنامهریزی مشخص میتوان افزون بر ارائه خدمات مطلوب به خانوادههای کارکنان، بخشی از نیازهای عمومی را نیز تامین کرد.

موسوی اهتمام ویژه به مسائل رفاهی کارکنان و خانوادههای آنان را در ایجاد انگیزه و افزایش بازده کار تاثیرگذار دانست و افزود: سیاستهای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران باید همسو با اهداف صنعت نفت ترسیم و اجرا شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، توجه به ایجاد امکانات و ارائه خدمات رفاهی به کارکنان عملیاتی به‌ویژه کارکنان طرح اقماری را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید ضمن بهینهسازی هزینهها، کیفیت خدمات به نحو مناسب حفظ و رضایتمندی کارکنان لحاظ شود.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر