/
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

حمیت سازمانی، وجدان کاری و از جان گذشتگی از ویژگی های برجسته کارکنان شرکت ملی حفاری ایران است

رئیس دستگاه حفاری 86 فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران حمیت سازمانی، وجدان کاری و از جان گذشتگی را از ویژگی های بارز و برجسته کارکنان این شرکت توصیف کرد .
کد خبر : ۱۳۷۴۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دستگاه حفاری 86 فتح از جمله دکل های حفاری ساخت داخل می باشد که از سال 1386 با آغاز فعالیت عملیاتی در ناوگان این شرکت، نزدیک 20 حلقه چاه نفت و گاز حفاری کرده است .

محمد امین حافظی با گرامیداشت اول دیماه سالروز تاسیس شرکت، گفت: حدود سه دهه است که در شرکت ملی حفاری ایران خدمت که 11 سال آن  بر روی این دستگاه حفاری سنگین خشکی انجام وظیفه می نمایم .

وی افزود: این دستگاه حفاری به عنوان نماد خودکفایی در صنعت حفاری است که با همکاری و همیاری متخصصان شرکت و با استفاده از توانمندی های سازندگان داخلی در مجمتع های صنعتی کشور ساخته شده است .

حافظی اظهار کرد: سختکوشان صنعت حفاری در هر شرایطی با همت و تلاش مضاعف برای انجام وظیفه به نحو مطلوب از جان و دل مایه می گذارند و در جهت بالندگی شرکت به عنوان یادگار امام راحل نهایت سعی و کوشش خود را به کار گرفته اند .

رئیس دستگاه حفاری 86 فتح گفت: این دستگاه هم اکنون در موقعیت عملیاتی میدان نفتی شادگان در حال حفاری یک حلقه چاه در مخزن آسماری و در عمق بیش از دو هزار و 900 متری است .

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر