/
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

پیام های تبریک پایگاه مقاومت بسیج و انجمن اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران

پایگاه مقاومت بسیج و انجمن اسلامی شرکت ملی حفاری ایران در پیام های جداگانه، سالروز تاسیس این شرکت به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی داشتند .
کد خبر : ۱۳۷۸۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در پیام پایگاه مقاومت بسیج شرکت آمده است: با فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل شرکت ملی حفاری ایران، جان تازه ای به کالبد متخصصان متعهد صنعت نفت دمیده شد و توانستند با توکل به خداوند ، ایمان و خودباوری، صنعت حفاری را که تا قبل از انقلاب به طور کامل در اختیار شرکت های خارجی بود را به یک صنعت ملی تبدیل نمایند .

این پیام می افزاید: با توجه به شرایط حساس و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، متخصصان بسیجی و تلاشگر این شرکت توانسته اند در بخش های مختلف صنعت پیچیده حفاری اعم از عملیاتی و خدمات فنی چاه ها به پیشرفت های چشمگیری دست یابند و در جهت تحقق آرمان های امام راحل تلاش و مجاهدت نمایند .

در ادامه این پیام تصریح شده است: ما متخصصان و کارکنان بسیجی شرکت ملی حفاری ایران ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای انقلاب  و گرامیداشت این روز مبارک، آمادگی خود را برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  تحت فرمان رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای  اعلام می داریم .

همچنین انجمن اسلامی کارکنان این شرکت در پیامی ضمن بزرگداشت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نقش این سازمان در پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور، این مناسبت را به مجموعه همکاران تبریک گفته است .

در این پیام آمده است: فرهنگ کار جهادی و از گذشتگی همچنان در دل و جان کلیه کارکنان شرکت ملی حفاری ایران متبلور است که شواهد عینی آن را در عملیات مهار چاه ها  توسط کارکنان  حاضر در عملیات شاهد بودیم که ریشه در تعهد و اعتقادات این عزیران دارد .

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر