/
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

بهره مندي 1600 واحد صنعتي از گاز طبيعي در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب

با افتتاح هر صنعت کوچک و بزرگ می توانیم امیدوار باشیم که با صرفه جویی در مصرف سوخت های میان تقطیر به ارزش افزوده و روند رو به رشد اقتصادی کشور کمک شایانی کرده ایم.
کد خبر : ۱۴۴۲۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، بهرام صلواتی معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در آیین آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز30 اینچی صنایع فولاد بوتیای ایرانیان استان کرمان که با حضور سعید مومنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، مدیر عامل و جمعی از مدیران صنعت فولاد بوتیای ایرانیان و همچنین شرکت جهاد نصر کرمان در این شهر برگزار شد،  با بیان این مطلب و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و نیز تبریک 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دهه فجر امسال پروژه های گازرسانی به حدود 1600 صنعت کوچک و بزرگ به همراه 300 روستا و 20 شهر با هزینه ای معادل 3300 میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ عملیات اجرایی آن به زمین زده خواهد شد كه این امر نشان می دهد به رغم اعمال تحریم ها ،توانسته ایم با اتکاء بر توان داخلی پروژه های خود را به ثمر برسانیم.

وی در ادامه افزود: گازرسانی به صنایع علاوه بر ایجاد ارزش افزوده اشتغال زایی ، مهاجرت معکوس به روستاها و پایداری محیط زیست را نیز برای مردم مناطق مختلف به ارمغان می آورد .

صلواتی با بیان اینکه این خط انتقال به طول 80 کیلومتر 70 هزار متر مکعب گاز را به صورت روزانه انتقال می دهد، گفت: امیدواریم که با یک خط انشعاب 20 اینچی که از این خط انتقال گاز خواهیم گرفت، بتوانیم پروژه مذکور را سریعتر اجرایی کنیم و به این ترتیب صرفه جویی در مصرف سوخت های میان تقطیر را شاهد باشیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد : همکاری و همدلی همه جانبه تمامی نهادها در چنین پروژه های ملی، می تواند ما را به بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه ها رهنمود سازد .

بزرگترین پروژه بوتیای ایرانیان با همکاری شرکت ملی گاز

در ادامه مراسم، محمد رضا خسروی راد مدیر عامل شرکت فولاد ایرانیان نیز با عرض تسلیت ایام فاطمیه گفت: خرسندم آغاز عملیات اجرایی چنین پروژه ای که با همت و تلاش شرکت ملی گاز ایران اجرایی می شود در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب به وقوع می پیوندد .

خسروی راد تصریح کرد: این پروژه خط انتقال گاز به عنوان آخرین پروژه از 25 پروژه شرکت هلدینگ میتکو، یکی از شاخص ترین پروژ ه هایی است که با کمک شرکت ملی گاز در حال اجراست .

وی در پایان گفت: پروژه یاد شده با پشتیبانی شرکت ملی گاز ایران توسط شرکت جهاد نصر کرمان اجرایی می شود و امید داریم حال که کلنگ آن در چنین بازه مبارک زمانی بر زمین زده می شود منشأ خیر و برکت بسیار برای اهالی این منطقه باشد .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر