/
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

بهره برداری و آغاز عملیات اجای پروژه هاي مختلف در پالايشگاه گاز پارسيان

همزمان با چهلمين فجر انقلاب، مراسم آغاز عمليات اجرايي پروژه هاي صنعتي - عمراني شرکت پالايش گاز پارسيان با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان مهر، مديرعامل، مسئولين و کارکنان شرکت پالايش گاز پارسيان برگزار و دو پروژه ديگر افتتاح شد.
کد خبر : ۱۴۹۹۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شرکت ملی گاز ایران، در اين مراسم مهندس فرشيد ابدالي دهدزي ضمن تبريک ايام الله دهه فجر و چهلمين سالگروز پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: اين پروژه ها که با اعتباري بالغ بر 130 ميليارد ريال عمليات اجرايي آنها آغاز مي شود؛ در راستاي توليد مستمر گاز، ارتقای ايمني، امنيت و خدمت رساني به مردم شريف ايران اسلامي تعريف شده و اميدواريم که با استعانت از درگاه خداوند سبحان و عنايات حضرت ولي عصر (عج) بتوانيم در اين راه موفق باشيم.

وي در ادامه ضمن تقدير از حضور فرماندار شهرستان مهر و هيأت همراه افزود: دهه مبارک فجر فرصتي است تا يکبار ديگر اهداف و برکات انقلاب اسلامي را تداعي کنيم و پيشرفت ها و توسعه اين شهرستان و ساير مناطق ايران عزيز، نمونه اي از اين برکات است.

سيدمحمد موسوي فرماندار شهرستان مهر نيز در سخناني از تلاش هاي شبانه روزي مديرعامل و کارکنان پالايشگاه گاز پارسيان تشکر کرد و گفت: پالايشگاه پارسيان نگين و نماد توسعه در جنوب استان فارس است و زحمات و تلاش هاي صورت گرفته در اين مرکز صنعتي و عملياتي در جهت توليد گاز و خدمت بي وقفه به کشور عزيزمان ستودني است و گرما بخشيدن به خانه هاي هموطنان توفيق بزرگي است که خداوند به شما عنايت کرده است.

شايان ذکر است در اين مراسم، دو پروژه ارتقای ورژن سيستم کنترل دلتا وي واحد 400 و احداث جاده دسترسي ساختمان جديد پيمانکاري تعميرات افتتاح و کلنگ آغاز به کار پروژه ارتقاء سيستم آب آتش نشاني پالايشگاه به منظور ايجاد شبکه آب آتش نشاني در برخي از محوطه هاي عملياتي پالايشگاه به زمین زده شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر