/
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بمناسبت پنجم اسفند روز مهندسی

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی روز مهندسی را به مهندسان صنعت نفت کشور تبریک گفت .
کد خبر : ۱۵۲۰۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در پیام مهندس سید عبدالله موسوی آمده است :

پنجم اسفند زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی تقارن ارزشمندی برای نکوداشت جایگاه مهندس در کشور است.

جامعه مهندسان کشور با تعهد، تخصص و با بهره گیری از توان علمی ، عملی و خلاقیت کوشیده اند مسیر تعالی و شکوفایی را هموار و پل امید را بسوی آینده ترسیم نمایند که بالندگی تمدن بشری برآیند ایده ها ی مهندسان تلاشگر است.

روز مهندسی روز تجلیل از انسان های تلاشگری است که با اندیشه، ابتکار و خودباوری  در راه سازندگی کشور گام بر می دارند.

مهندسان نو اندیش در دنیای امروز که منطق و استدلال حرف نخست را می زند با تکیه بر کار و تلاش مضاعف و نوآوری شرایط را متمایز از گذشته ساخته اند و نقش مهندسان ذره ای است  از مهندسی الهی که در فکر بشر متجلی شده است و به راستی که خداوند بزرگترین مهندسی نظام آفرینش را در منظر دیده بشر قرار داده تا رستگار شود .

صنعت نفت کشورمجموعه متنوعی از دانش و تخصص پیچیده است که بسیاری از علوم و فنون را در بر می گیرد و در این میان مهندسان و متخصصان نقش برجسته ای در راهبری این صنعت عظیم ایفا می کنند  و از سوی دیگر مهندسان شرکت ملی حفاری ایران نیز به عنوان مغز متفکر سازمان در راه پیشبرد اهداف  و تحقق برنامه ها از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند.

لذا با اغتنام از فرصت، روز مهندس را به مجموعه همکاران شرکت به ویژه مهندسان فرهیخته تبریک عرض نموده و از تلاش های ارزشمندشان صمیمانه قدردانی می نمایم .

از خداوند متعال عزت و سربلندی را برای مهندسان کشور به ویژه همکاران عزیز آرزومندم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر