/
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بمناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی میلاد خجسته حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر و زادروز تولد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۵۲۴۳

 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در پیام مهندس سید عبدالله موسوی  آمده است:

هرگاه سخن از ام ابیها به میان می آید باید گفت به راستی که زبان آدمی از بیان همه فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) قاصر است .

خصلت هایی همچون  بصیرت و عصمت، دفاع از ولایت، تربیت فرزندان، وفاداری و فروتنی ، بردباری  در برابر دشواری ها، عبادت و نیایش ، مبارزه با ظلم، همه و همه موجب شده است تا سیده نساء العالمین الگوی شایسته و سیره حضرتش راهی مطمئن  برای رستگاری دنیا و آخرت  زنان مسلمان باشد .

امروز جامعه زنان شاغل در کشور در تمامی صحنه ها  با تاسی به شمیم ناب سیره فاطمی ضمن حفظ وقار و کرامت انسانی، دوشا دوش مردان به کار و تلاش مشغولند و نقش آنان در تحکیم بنیان خانواده و پرورش فرزندان بسیار بارز و روشن است.

بار دیگر همزمان با میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)،  فرصتی فراهم آمد تا در این روز فرخنده از زحمات و تلاش های مجدانه و حمیت سازمانی  بانوان همکار در شرکت ملی حفاری ایران که نقش موثری در پیشبرد و تحقق اهداف سازمانی برعهده دارند  تقدیر و قدردانی نمایم.

ماهیت عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران و حضور کارکنان این شرکت در مناطق عملیاتی موجب شده تا مدیریت خانواده و پرورش فرزندان بیشتر بر عهده بانوان باشد که جای آن دارد تا مراتب قدردانی صمیمانه خود را از زحمات وتلاشهای این عزیزان که موجبات آرامش فکری همکاران را فراهم می آورند، ابراز دارم .

در خاتمه با تقدیر مجدد از زحمات بانوان شاغل در شرکت ، سالروز میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) و روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر را به همه مسلمانان، خانواده بزرگ صنعت حفاری به ویژه همکاران شاغل در شرکت تبریک می گویم .

از خداوند متعال  توفیق روزافزون ، بهروزی و سعادت  همکاران گرانقدر و خانواده های ارجمند را آرزومندم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر