/
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

رونمایی از دستگاه ممانعت کننده تشکیل رسوب در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم

با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکالای ایرانی و در راستای پیشبرد اهداف به جهت رسیدن به قله های خودکفایی، از دستگاه رسوب زدای مغناطیسی آپیتان در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم رونمایی شد.
کد خبر : ۱۵۳۸۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدحسین نوروزی مدیر عامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم عدم تأثیر زیست محیطی به دلیل عدم نیاز به مواد شیمیایی و یا منبع تغذیه ، حذف رسوب موجود ، نداشتن هزینه های اجرا ، ایجاد یک لایه محافظ جهت جلوگیری از خوردگی و کاهش مصرف انرژی در صنایع و مصارف عمومی را  از ویژگی های بارز دستگاه مذکور برشمرد.

وی بیان داشت: عملکرد و همتراز بودن این دستگاه با نمونه های تولید شده در کشورهای مطرح و صاحب این تکنولوژی  مورد تأیید واقع شده است.

نوروزی در ادامه افزود : انواع سری دستگاه های طراحی شده با بهره گیری ازقوانین الکترومغناطیس توانسته، بدون استفاده از ادوات مکانیکی و استفاده ازمواد شیمیایی، عملیات جلوگیری از تشکیل رسوب و رسوب زدایی را در کمترین زمان ممکن و بیشترین حد لایه برداری انجام دهند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان ساخت : دستگاه مذکور در صنایع نفتی، گازی، پتروشیمی - نیروگاه ها - کلینیک ها و بیمارستان ها - مصارف عمومی (خانگی- مجتمع ها)  و تمام صنایع که آب در آن جریان داشته وهمواره با مشکلات مخرب رسوب مواجه هستند، کاربرد موثری می تواند داشته باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر