/
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در تهران گشایش خواهد یافت

بیست و چهارمین نمایشگاه بین ‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش خواهد یافت.
کد خبر : ۱۶۷۶۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران یکی از مهمترین رویدادهای نمایشگاهی نفت و گاز در جهان بشمار می آید.

مدیر نمایشگاه با بیان اینکه رونق تولید محور برگزاری این رویداد اقتصادی است، گفت: امسال برای نخستین بار به شرکت های دانش بنیان و فعالان ساخت داخل، سالن ویژه اختصاص داده شده است.

محمد ناصری افزود: توانمندی داخلی صنعت نفت در موضوع ساخت داخل  و شرکت های پیمانکاری سبب شده با حضور پر رنگ این شرکت ها در نمایشگاه مواجه باشیم و بر این اساس فضای سر پوشیده نمایشگاه با هفت هزار مترمربع افزایش نسبت به سال قبل به 35 هزار و 766  متر مربع توسعه یافت.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: در نمایشگاه امسال شرکت های مطرح از کشورهای مختلف مانند اسپانیا، آلمان، ایتالیا، اوکراین، چین، روسیه، هلند و جمهوری آذربایجان حضور دارند.

مدیر اجرایی نمایشگاه نیز درباره طبقه بندی موضوعی سالن ها توضیح داد: در این زمینه نفت و صنایع بالادستی در سالن هشت و 9، گاز و صنایع میان دستی در سالن 38، پالایش و پخش و صنایع پایین دستی در سالن 41، پتروشیمی و صنایع پایین دستی در سالن 14 و 15، سازندگان 10 گروه کالایی، ساخت داخل، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها در سالن 27، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن 31، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن شش و صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن هفت تقسیم شده اند.

سهراب عظیمی گفت: در حاشیه کار نمایشگاه بیست و چهارم صنعت نفت، همایش های تخصصی پیش بینی شده که از میان آنها می توان به برگزاری همایش بورس انرژی، فرصت طلایی تجارت با نفت ایران، بهینه سازی مصرف سوخت و راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در صادرات فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 11 تا 14 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 10 تا 18 پذیرای فعالان صنعت نفت و علاقه مندان است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر