/
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

حضورقدرتمند شرکت حفاری شمال در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1398تهران

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز چهارشنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور شركت های تخصصی دولتی و خصوصی در عرصه صنعت نفت و گاز داخل و خارج از كشور در محل دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح می شود.
کد خبر : ۱۶۶۹۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت حفاری شمال، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت با حضور جمع كثیری از شركت های توانمند داخلی و خارجی از روز چهارشنبه مورخ ۹۸/2/۱۱  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه می باشد كه  فرصت بسیار مغتنمی است تا شركت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را به نمایش بگذارند. در همین راستا شركت حفاری شمال نیز با حضور مقتدر و شعار "حفــاری شمــال، نمـاد اقتـدار ملی و توسعـه یافتگـی صنعت حفــاری ایـران" و با به نمایش گذاشتن آخرین توانمندی ها و دستاوردهای ستادی و عملیاتی (صدور خدمات فنی و مهندسی) خود و بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات صنعت حفاری دنیا در این نمایشگاه حضور فعال  خواهد داشت.

گفتنی است شرکت حفاری شمال در سالن اصلی (9-8) و غرفه شماره 110، در کنار شرکت های مطرح نفتی دیگر از جمله شرکت ملی نفت ایران و پژوهشگاه صنعت نفت و سایر شركت های بالادستی، حضور فعال در راستای معرفی توانمندی های خود را خواهد داشت.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا 14 اردیبهشت ماه 98 بمدت 4 روز از ساعت 9 الی 17  دایر خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر