/
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

تیم فوتبال نوجوانان شرکت ملی حفاری ایران به لیگ برتر باشگاه های کشور راه یافت

در مرحله پایانی رقابت های لیگ مناطق کشور که در اهواز برگزار شد، تیم فوتبال نوجوانان شرکت ملی حفاری ایران به لیگ برتر باشگاه ها صعود کرد.
کد خبر : ۱۶۸۲۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سرمربی تیم در این باره توضیح داد: تیم نوجوانان ملی حفاری در این مسابقات در دو مرحله به این موفقیت دست یافت.

 سعید داودی گفت: این تیم در مرحله نخست با تیم های کیان رامهرمز، نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم هم گروه بود که در این مرحله با شکست رقبا به دور پایانی رسید.

  وی افزود: در مرحله پایانی، تیم فوتبال نوجوانان ملی حفاری به مصاف تیم های استقلال بوشهر، نساجی بروجرد، کیا کرمانشاه و نوژن اصفهان رفت که با غلبه بر این تیم ها راه خود را برای ورود به لیگ برتر باشگاه های کشور هموار ساخت.

 داودی اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد و تیم ملی حفاری به عنوان نماینده استان خوزستان در این رقابت ها حضور دارد.

 سر مربی تیم فوتبال نوجوانان شرکت ملی حفاری ایران از همراهی و همکاری افشین حیدری رئیس ورزش و جوانان و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان و سید سالار محمدنیا سرپرست امور ورزش شرکت قدردانی نمود.

 وی همچنین حمایت ها و مساعدت های مهندس سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت را زمینه ساز این توفیق ارزشمند عنوان کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر