/
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

معرفي دستاوردها و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري پارس جنوبي در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي نفت تهران

شركت نفت و گاز پارس به عنوان توسعه‌دهنده مگاپروژه‌هاي پارس جنوبي، با حضور در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت نفت تهران به معرفي دستاوردهاي اين شركت در بزرگترين ميدان گازي جهان و پتانسيل‌هاي سرمايه‌گذاري در توسعه ميادين گازي ايران مي‌پردازد.
کد خبر : ۱۶۹۲۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط‌عمومي شركت نفت و گاز پارس، نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران يكي از معتبرترين نمايشگاه‌هاي تخصصي در حوزه صنعت نفت و گاز در سطح جهان به شمار مي‌رود كه هر ساله ميزبان نمايندگاني از شركت‌هاي معتبر خارجي از كشورهاي مختلف و توليدكنندگان داخلي صنايع نفت و گاز است تا ضمن فراهم كردن فضايي مساعد براي معرفي ظرفيت‌هاي موجود و شكل‌گيري همكاري‌هاي متقابل، امكان سرمايه‌گذاري‌هاي مشترك در اين صنعت را مهيا كنند.

شركت نفت و گاز پارس نيز به عنوان بزرگ‌ترين شركت توليدكننده گاز كشور، به همراه نمایندگانی از ساير شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران، دستاوردها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در میادين مشترک گازی و تحت راهبری خود را به علاقمندان صنعت نفت و گاز معرفي مي كند.

در اين راستا، كارشناساني از واحدهاي مديريت تداركات و امور كالا و برنامه‌ريزي اين شركت با حضور دائمي در غرفه شركت نفت و گاز پارس، پاسخگوي سوالات متعدد تجار، سرمايه‌گذاران، توليدكنندگان تجهيزات و قطعات داخلي صنعت نفت و گاز، مراجعه‌كنندگان و علاقمندان به حوزه فعاليت‌هاي پارس جنوبي خواهند بود.

لازم به ذكر است نمايشگاه بیست و چهارم صنعت نفت، صبح امروز چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه، با حضور وزیر نفت و مقامات ایرانی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به كار كرده و تا ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان فعالان صنعت نفت و علاقهمندان است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر