/
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با جمعی از کارکنان شرکت

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران روز سه شنبه با جمعی از کارکنان بخش های مختلف عملیاتی و ستادی شرکت دیداری صمیمی داشت .
کد خبر : ۱۷۳۹۹

 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این دیدار که در قالب ملاقات های هفتگی مدیرعامل برنامه ریزی شده است، مهندس سید عبدالله موسوی در روز های سه شنبه هر هفته با تعدادی از کارکنان ملاقات خواهند داشت.

 در این نشست این هفته که با تعیین وقت قبلی  هماهنگ شده بود هر یک از کارکنان بطور خصوصی  در نشست صمیمانه با مهندس سید عبدالله موسوی، دیدگاه ها  و نظرات خود را پیرامون برنامه های شرکت  و طرح مشکلات خود ابراز و مدیر عامل محترم ضمن استماع نظرات انان و  و ارائه پاسخ، برخی از موضوعات طرح شده را دستور پیگیری و رسیدگی دادند .

 همچنین در این نشست که تعدادی از  پژوهشگران شرکت نیز حضور داشتند، پیشنهادات، راهکارها، ایده های نو، چالش ها و مشکلات اقدامات پژوهشی مطرح  و از سوی مدیرعامل دستور لازم در جهت بررسی های فنی و تخصصی، طرح در جلسات مرتبط و ارایه طریق از سوی مدیریت ها ارائه شد .

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین در این هفته در جلسه های صبحگاهی عملیات  و  نشست هیئت مدیره  بر شتاب بخشی در  اجرایی شدن دو پروژه جدید کلید در دست در میدان های نفتی گچساران و نفت شهر و حضور فعال در مناقصات پیش رو، برنامه روز آمد سازی تجهیزات  و پیاده سازی اهداف راهبردی شرکت در سال جاری تاکید کرد .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر