/
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

تامین و توزیع به موقع سوخت واحدهای تولیدی و صنایع از اولویت‌های مهم منطقه فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس تامین و توزیع به موقع سوخت واحدهای تولیدی و صنایع را از اولویت های مهم شرکت در راستای تحقق شعار امسال یعنی "رونق تولید" بیان کرد.
کد خبر : ۱۷۴۰۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، امیر بنی کریمی در دیدار با فرماندار و مسئولان شهرستان خرم بید، با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "رونق تولید"، یکی از اولویت شرکت ملی پخش در راستای تحقق این شعار را تامین و توزیع به موقع سوخت به واحدهای تولیدی و صنایع برشمرد.

وی هدف از این دیدار را انجام هماهنگی‌های لازم پیرامون تامین وتوزیع سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف بیان کرد و افزود: با انجام تمهیدات لازم سوخت مورد نیاز شهرستان در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه صنعت، معدن و کشاورزی در دستور کار شرکت قرار دارد.

بنی کریمی وضعیت سوخت‌رسانی در سطح استان طی سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با هماهنگی و همکاری‌های موجود بین شرکت و مقامات شهرستان خرم بید، خوشبختانه سوخت‌رسانی در این شهرستان بدون وقفه و مشکل انجام شده است.

وی همچنین از مصرف کنندگان خواست با مراجعه به سامانه تجارت آسان و تکمیل مدارک مورد نیاز، سوخت خود را بموقع ثبت تا در این خصوص دچار مشکل نشوند.

صادق کریمی فرماندار شهرستان خرم بید نیز در این دیدار طی سخنانی، ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه شرکت ملی پخش در تامین بی وقفه سوخت در سال گذشته و با تاکید بر اهمیت موضوع شعار سال و اهتمام به تحقق آن، یکی از اصول اصلی گذر از شرایط خاص اقتصادی موجود را همدلی و همراهی همه مسئولین در جهت ایجاد زمینه و زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری و امنیت سرمایه گذار در حوزه های مختلف عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان، فرصت های خوبی در حوزه های کشاورزی، صنعتی، صنایع تبدیلی وابسته به بخش کشاورزی وجود دارد که در صورت حمایت می‌توانند با افزایش ظرفیت تولید، نقش مهمی در افزایش سهم اشتغال شهرستان و رونق تولید داشته باشند.

کریمی همچنین خواستار نگاه ویژه شرکت ملی پخش به تامین سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی، کشاورزی، دامداری و پرورش طیور شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر