/
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

ارائه خدمات همراه با محبت، احترام و اعتماد سازی

کد خبر : ۱۷۴۰۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ محمد علیخانی، رئیس اداره گاز شهرستان فردیس با اشاره به نقشه راه تعالی شرکت گاز استان البرز در افق 1404 گفت: با تامین گاز مطلوب، ایمن و پایدار برای مشترکین تلاش می کنیم ماندگار شویم.

وی با بیان اینکه همه اقدامات ما نیز در این راستا خواهد بود گفت: برای رسیدن به این هدف ابتدا آسیب شناسی شد و اقدامات لازم صورت گرفت.

علیخانی تصریح کرد: تهیه لیست مدیریت بحران و لوح آماده باش زمستانی پرسنل اداره گاز فردیس قبل از شروع فصل سرما و ارسال آن به فرمانداری و مسئولین مربوطه یکی از مهمترین اقدامات هر ساله اداره گاز شهرستان فردیس است، تا مواقع بحران از گاز مستمر بی بهره نباشیم.

رئیس اداره گاز شهرستان فردیس،  به روز کردن نقشه های اجرای و امدادی و سیستمی کردن 750 کیلومتر ازبیلت رقومی، برای ارائه به ادارات خدمات رسان را از دیگر اقدامات اداره گاز فردیس برشمرد و اظهار داشت: با این کار دیگر نیاز به داشتن نقشه های کاغذی نیست و کار کاملاً سیستمی انجام می شود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: نمایان سازی و همسطح سازی تمام شیرهای پلی اتیلن و فولادی(شیرهای قطع و وصل گاز)  از UTM به GIS در راستای تسهیل و سرعت بخشی در مواقع بحران نیز انجام شد.

به گفته علیخانی تامین خودرو مدیریت بحران و تجهیزات مرتبط همچون موتور برق، بازسازی ابینه ایستگاه TBS شهرک ناز، ساخت حفاظ های ایمنی ضد سرقت، تامین قفل های جدید برای تمام ایستگاه های تقلیل فشار،تامین برق ایستگاه سیمین دشت، راه اندازی ایستگاه CPS نیز از دیگر اقدامات مهم انجام شده در سال 1397 است.

رئیس اداره گاز شهرستان فردیس خاطر نشان کرد: کسب رتبه اول از سوی یکی از کارکنان اداره گاز فردیس در نظام پیشنهادات گاز استان البرز از افتخارات این اداره است.

علیخانی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی ایمنی گاز در مساجد،  مدارس راهنمایی و دبیرستان، برگزاری مانورها جهت سنجش آمادگی، تعامل با مسئولین شهری در راستای رضایتمندی مردم نیز جز برنامه های سال گذشته و جاری اداره گاز شهرستان فردیس بوده است.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی و رفع نواقص تنگناها قبل از فرا رسیدن زمستان، بروز کردن صورت وضعیتهای پیمان بهره برداری و فروش، ارائه برنامه کنترل پروژه برای اولین بار، پیشنهاد و اجرای نمونه طرح اسکیوزر انبری برای اولین بار نیز از اقدامات اداره گاز فردیس در راستای نقشه تعالی شرکت گاز استان البرز است.

این مقام مسئول اظهار داشت: علی رغم کمبود برخی  سمت های سازمانی همچون امور مشترکین و... وصول مطالبات فردیس روند صعودی داشته است. به طوری که برای اولین بار تهاتر بیش از 21 میلیارد تومانی با نیروگاه فردیس انجام شده است.

علیخانی تامین گاز مطلوب، ایمن و پایدار برای مردم را از مهمترین اهداف سال جاری دانست و گفت: در کنار این هدف، توجه به مسئولیت های اجتماعی از دیگر برنامه های ما برای سال جاری است.

وی با اشاره به اهمیت بازسازی و مقاوم سازی تاکید کرد: به همین منظور بازسازی و مقاوم سازی بیش از 10 مورد ابنیه ایستگاه های تقلیل فشار،2 مورد ایستگاه های سیکل ترکیبی و بخار نیروگاه فردیس، 300 مورد علمک های معلق، 130 متر خطوط تغذیه 20 اینچ انبار نفت و اتمام مقاوم سازی تاسیسات زیرزمینی را در برنامه کاری سال جاری این اداره، هدف گذاری کردیم.

به گفته علیخانی پیاده سازی GIS در راستای مقاوم سازی خطوط، شبکه، انشعابات و عملیاتی کردن آن در شهرستان فردیس،به طول 750 کیلومتر،حذف 40 مورد شیرهای فلنجی و 286 عدد ولوهای فولادی،بازسازی و مقاوم سازی یک ایستگاه CPS و تفکیک کنتورها و جمع آوری ایستگاه در 3 مجتمع، از جمله اقدامات اداره گاز فردیس در راستای ایمنی مشترکین و مقاوم سازی شبکه در سال جاری است.

رئیس اداره گاز شهرستان فردیس اشتراک پذیری 1000 مورد از مصارف غیر مجاز، به مجاز با انجام کارهای فرهنگی و پیگیری را از دیگر  برنامه های سال 98 عنوان کرد و گفت: این کاردر راستای فرهنگ سازی استفاده صحیح از گاز انجام می شود.

علیخانی در پایان ارائه خدمات همراه با محبت، احترام و اعتماد سازی را از مهمترین اهداف اداره گاز فردیس عنوان کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر