/
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
مديرعامل شركت گاز استان كردستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي؛

روابط عمومي؛ پل ارتباطي بین سازمان و ذینفعان

روابط عمومي به عنوان قلب تپنده سازمان ها، شركت ها و مؤسسات عمل کرده و به عنوان چشم بيناي آن ها مطرح و پويايي آن، موجب رشد و بالندگي سازمان ها مي شود.
کد خبر : ۱۷۴۹۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، احمد فعله گري به مناسبت گراميداشت روز روابط عمومي و ارتباطات ضمن بیام مطلب فوق، اظهار کرد: روابط عمومي حرفه و شغلي است كه تعدادي از علوم را به كمك مي گيرد و ارتباط دو سويه را بين سازمان و مخاطب ايجاد مي كند.

 وي افزود: روابط عمومي هنر است، علم است، فن است؛ به عبارت دیگر روابط عمومي آيينه تمام نماي سازمان و جايگاه دريافت و انتقال اطلاعات است.

فعله گري وظيفه روابط عمومي را حفظ ارتباطات دانست و اضافه كرد: روابط عمومی وظیفه حفظ ارتباطات سازمانی را به عهده دارد هم ارتباطات درون سازمانی هم ارتباطات برون سازمانی در یک عبارت کوتاه پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان است.

وي يادآور شد: يكي از مهمترين وظايف روابط عمومي ترسيم، ايجاد وجهه و تصوير زيبا و مناسب از سازمان در ذهن افكار عمومي است و كاركنان شاغل در اين قسمت بايستي در راستاي ايجاد ذهنيت مثبت از سازمان در اذهان آحاد مردم جامعه تلاش کرده و فعاليت هاي درون سازمان را بصورت مطلوب اطلاع رساني و آگاه سازي کنند.

اين مقام مسئول عملكرد مطلوب روابط عمومي را مسبب موفقيت سازمان ها دانست و اظهار داشت: روابط عمومي وظيفه تبليغ، ترغيب، تشويق و نفوذ در افكار عمومي را به عهده دارد و موفقيت روابط عمومي، موفقيت سازمان را تضمين مي‌کند و اين نشان از اهميت اين واحد سازماني تاثيرگذار دارد.

مديرعامل شركت گاز استان كردستان در پايان سخنانش ضمن تشكر از زحمات روابط عمومي این شرکت و قدرداني از كسب افتخارات پياپي در ساليان اخير اظهار داشت: روابط عمومی شرکت گاز استان كردستان در طول سال های اخیر یکی از برترین ها در میان روابط عمومی شرکت های گاز استانی و همچنین دستگاه های اجرایی استان كردستان در زمینه ارزیابی عملکرد در بخش های مختلف و کسب افتخارات متعدد بوده كه مي توان به كسب رتبه برتر در رشته ارتباطات الكترونيك و رتبه سوم در رشته تبليغات در هفتمين جشنواره  روابط عمومي هاي برتر صنعت نفت و كسب رتبه دوم ارتباطات الكترونيك و رتبه سوم مطالعات اجتماعي در هشتمين جشنواره  روابط عمومي هاي برتر صنعت نفت و دريافت لوح تقدير در زمينه توليد محتوا و حضور فعال در فضاي مجازي و پوشش مناسب خدمات دولت در دهه مبارك فجر 96 بعنوان روابط عمومي برتر استان و دريافت لوح تقدير دريافتي از طرف مديركل مديريت عملكرد ، بازرسي و امور حقوقي استانداري كردستان در امر ارتباط با مشتريان و رسيدگي به درخواست هاي شهروندان فهيم استان كردستان در سال 98 اشاره كرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر