/
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

بکارگیری روش های نوین اطلاع رسانی از سوی شرکت گاز استان بوشهر

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های گسترده این شرکت در حوزه آموزش و فرهنگ سازیِ مصرف ایمن و بهینه گاز، از بکارگیری روش های نوین و به روز با هدف سهولت در انتقال محتوا و همسویی هرچه بیشتر با سلیقه مخاطبین در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خبر داد.
کد خبر : ۱۷۵۹۶

به گزارش نبض نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی در زمینه اتخاذ بهترین شیوه های اطلاع رسانی با اشاره به نیازسنجی از مخاطبین، به اقدامات این شرکت در زمینه شناسایی مطلوب این نیازها و در نتیجه بکارگیری بهترین مجاری انتقال اطلاعات اشاره کرد و افزود: طی دو سال گذشته با توجه به تغییر ذائقه و سلیقه مخاطبین، از شیوه های به روز در حوزه اطلاع رسانی استفاده کرده و در همین رابطه تهیه و ساخت موشن و اینفوگرافیک ها، برنامه های صوتی و تصویری، پادکست های صوتی و ... را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در ادامه از تهیه و پخش 17 موشن‌گرافیک و ‌30‌ اینفو‌گرافیک خبر داد و افزود: خوشبختانه پخش این تولیدات رسانه‌ای، با استقبال بالایی از سوی مخاطبین همراه گردید و موجب شد مضامین مورد نظر با سهولت و گستردگی بیشتری در سطح جامعه هدف منتشر شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در تکمیل توضیحات خود، استفاده‌ حداکثری از جاذبه ها و ظرفیت های سمعی و بصری را از اولویت های مهم این شرکت در حوزه اطلاع رسانی بر شمرد و افزود: برنامه های گسترده ای جهت تحول در شیوه های اطلاع رسانی و در نتیجه همگام سازی هرچه بیشتر مخاطبین هم استانی با اهداف اطلاع رسانی و رسانه ای خود داریم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تعامل موثر با صداوسیما بعنوان یکی از مجاری مهم انتقال پیام، افزود: شرکت گاز استان بوشهر قریب به 9 سال است که بطور مستمر در تعامل با صدا و سیمای مرکز بوشهر، اقدام به انعکاس و پخش برنامه های مختلف پیرامون وضعیت گازرسانی در استان؛ پروژه های پایان یافته و طرح های در دست اجرا کرده که تحقق این مهم موجب شده مخاطبین زیادی از نقاط مختلف استان با فعالیت های و خدمات شرکت گاز استان آشنا شوند.

رحمانی در همین خصوص به پخش1470 دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در سال گذشته با هدف آموزش و فرهنگ سازی از طریق برنامه هایی همچون ندای‌گاز، سلام بوشهر، پنج دری، خانواده و... اشاره و تحقق این امر را گامی مهم در افزایش روز افزون مخاطبین و در نتیجه ارتقای آگاهی بخشی عنوان کرد.

وی با بیان این که سازمان ها و رسانه ها با رویکردی مشترک در راستایارتقای سطح آگاهی مردم ، نیازمندبرقراری تعامل دوجانبه در حوزه های اطلاع رسانی هستند، ارتباط ایجادشده میان این شرکت و رسانه های ارتباط جمعی استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: افزایش فعالیت های مشترک در این زمینه در بلندمدت سبب تسهیل در روند انتقال اطلاعات می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه، اشاره‌ای نیز به انتشار مستمر اخبار و اطلاعات این شرکت در تعامل با رسانه‌های دیداری و نوشتاری محلی و ملی کرده و اجرای این فرایند را گامی موثر در تعامل مستمر با رسانه های یادشده به منظور انعکاس شایسته خدمات گازرسانی در استان برشمرد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر