/
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

۷۴۰ میلیارد ریال در اجرای طرح گازرسانی استان بوشهر سرمایه‌‌گذاری شد

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: همزمان باهفته دولت ۷۰ طرح گازرسانی در بخش‌های روستایی ، صنعتی و شهری استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۷۴۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
کد خبر : ۴۷۶

نبض نفت- غلامعباس حسینی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی طرح‌های گازرسانی در هفته دولت با بیان اینکه بیش از 90 درصد شهرها و روستاهای استان بوشهر دارای شبکه گازرسانی هستند اظهار داشت: 147 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های گازرسانی استان بوشهر امسال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 43 روستا در شهرستان‌های جم، دیر، دشتی، تنگستان، دشتستان و گناوه در هفته دولت به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند افزود: با تحقق این مهم ، آمار روستاهای گازدار استان بوشهر به بیش از 358 روستا افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر این مناطق را سرچشمه، رستمی، خیرآباد، احمدآباد، کلات، لاور شرقی و دیگر روستاها برشمرد و افزود: با گازرسانی به روستاهای مذکور، افزون بر 5 هزار و 682 خانوار به جمع مشترکان گاز استان بوشهر افزوده می‌شوند.

حسینی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی در استان بوشهر خاطر نشان کرد:همزمان باهفته دولت 70 طرح گازرسانی در بخش‌های روستایی ، صنعتی و شهری استان بوشهر با سرمایه‌گذاری 740 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی، توسعه گازرسانی در روستاهای بالای 20 خانوار و مناطق محروم استان بوشهر را مهمترین رسالت این شرکت برشمرد و گفت : جمعیت روستایی برخوردار از گاز استان طی دو سال گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و با اتمام طرح‌های در دست اجراء امسال ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به 95 درصد افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای شبکه گازرسانی به روستاهای یاد شده خبر داد و گفت: در اجرای طرح گازرسانی به روستاهای یاد شده 325 کیلومتر شبکه با اعتباری معادل 27 میلیارد و 226 میلیون تومان اجرا می‌شود.

حسینی همچنین از افتتاح طرح گازرسانی به واحدهای صنعتی خبر داد و تصریح کرد: طرح گازرسانی به 18 پروژه صنعتی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و دیر از دیگر طرح‌هایی است که همزمان با هفته دولت با اعتبار 10 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

وی بیان کرد: در هفته دولت همچنین پروژه گازرسانی به شهرهای کلمه و تنگ ارم از توابع شهرستان دشتستان با اجرای بیش از 65 کیلومتر خط انتقال و 37 کیلومتر شبکه افتتاح می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه با گازرسانی به این دو شهر ، 1300 خانوار قادر به استفاده از نعمت گاز می‌شوند افزود: با افتتاح پروژه‌های مذکور ، ضریب نفوذ گاز شهری استان بوشهر به 98 درصد افزایش می‌یابد.

حسینی با اشاره به نصب انشعاب گاز در استان بوشهر اظهار داشت : 12 هزار و 439 انشعاب گاز تا هفته دولت در اقصی نقاط استان بوشهر نصب و عملیات اجرایی 5 پروژه نیز با اعتبار 241 میلیارد ریال همزمان با این ایام آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر