/
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

صدور آنی قبض مصرفی گاز در شهرهای ایلام اجرا می شود

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: تلاش می کنیم امسال طرح صدور آنی قبوض گاز مصرفی هنگام قرائت کنتور در شهرهای مختلف استان اجرایییشود.
کد خبر : ۱۷۹۵۳

نبض نفت - عباس شمس اللهی اظهار داشت: این طرح هم اکنون در شهر ایلام با بیش از ۶۲ هزار مشترک و توسط ۲۲ کنتورخوان اجرایی شده است و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده به تدریج تمامی شهرستان‌های استان تحت پوشش این سامانه قرار خواهد گرفت.

وی در تشریح نحوه کارکرد این طرح افزود: در این فرآیند، مأمور با قرائت کارکرد کنتور و ثبت در برنامه کاربردی نصب شده بر روی گوشی تلفن همراه، نسبت به پردازش اولیه اطلاعات اقدام و پس از ارسال به سرور و محاسبه گازبها از سوی نرم‌افزارهای مخصوص، با استفاده از چاپگر اقدام به صدور و چاپ قبض آنلاین و تحویل آن در محل به مشترک می‌نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی در حوزه مشترکان، یادآور شد: مهمترین رویکرد این شرکت، همگامی با تغییرات روز و پاسخگویی آنلاین به مشترکین بوده و این امر تنها در سایه به‌کارگیری فناوری‌های نوین روز در حوزه گازرسانی فراهم می‌شود.

شمس اللهی با اشاره به مزیت‌های اجرای این طرح در بهبود روند خدمت‌رسانی به مشترکان، گفت: حذف اتلاف زمان بین قرائت کنتور تا توزیع قبوض گاز، کاهش مراجعات مأموران کنتورخوان گاز به درب منازل در جهت استیفای حقوق شهروندی، کاهش خطاهای انسانی در زمان پردازش اطلاعات، افزایش زمان مهلت پرداخت قبوض برای مشترکین امکان تصحیح و ویرایش خطاهای احتمالی، نظارت بیشتر بر عملکرد کنتورخوانی، تسریع در وصول گاز بها مشترکین و..... از مهمترین مزیت‌های این طرح است.

منبع: ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر