/
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و رئیس دانشگاه آزاد واحد خراسان رضوی:

تفاهمنامه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی امضاء و مبادله شد

شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی در زمینه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهمنامه همکاری امضاء و مبادله کردند.
کد خبر : ۱۸۶۵۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهمنامه روز سه شنبه (چهارم تیرماه) در ساختمان مرکزی این شرکت در اهواز به امضای مهندس سید عبداله موسوی مدیرعامل ملی حفاری و دکتر علی سروری مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی رسید.
در آیین امضاء این تفاهمنامه که در نتیجه هم افزایی میان بخش های علمی و پژوهشی دانشگاه و مدیریت های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، بازاریابی و همکاری های بین الملل و مجموعه آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت حاصل شد، اهمیت تعامل و بسط همکاری ها میان این سازمان و دانشگاه  مورد تاکید قرار گرفت.
در این مراسم مهندس موسوی با استقبال از این  همکاری اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر با بیشتر دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه های  صنعتی شریف، امیر کبیر ،  تهران، صنعت نفت، علم صنعت، شیراز و آزاد اسلامی در زمینه های علمی، پژوهشی و تبادل تجربه همکاری مستمر و موثر دارد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: از مزیت های همکاری میان مراکز علمی، پژوهشی،  شرکت های دانش بنیان و مجموعه های صنعتی ، این شرکت در سال های اخیر موفق به بومی سازی بخش قابل توجهی از قطعات پر مصرف و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری شده است.
در این آیین همچنین رئیس و چند تن از مسئولان دانشگاه نیز در خصوص گستره فعالیت های علمی و پژوهشی این مرکز علمی خاصه در رشته های دکتری و کارشناسی ارشد فنی و مهندسی از جمله زمین شناسی، اکتشاف، نفت، حفاری و مخزن توضیحاتی ارایه دادند.
همکاری در برگزاری دوره های تخصصی مورد نیاز دانشگاه از سوی شرکت ملی حفاری ایران، بهره گیری بهینه از ظرفیت های دانشگاه و شرکت جهت همکاری در برگزاری دوره های کارآموزی برای دانشجویان دانشگاه، تعریف و اجرای پایان نامه های تحصیلات تکمیلی، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی متقابل، انجام پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز طرفین و بازدیدهای علمی محورهای طرح شده در این تفاهمنامه همکاری می باشد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر