/
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران

کد خبر : ۱۹۳۷۶
شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران

شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران (سهامی عام)


تاریخچه تاسیس شرکت:

از سال 1360 موضوع تشکیل یک شرکت بازرسی کننده ایرانی ، که در روابط فی مابین خریدار و فروشنده کالا بی طرف بوده و با نظارت بر اجرای دقیق قراردادهای خرید بتواند مصالح و حقوق طرفین را حفظ نماید ، مورد توجه مسئولین کشور قرار گرفت.

با این هدف ، شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران Industrial & Engineering Inspection Company of Iran (به اختصار IEI ) در سال 1362 بعنوان اولین و قدیمی ترین شرکت ایرانی با ماهیت مستقل و ملی در حوزه بازرسی فنی تاسيس گردید.

این شرکت تا پایان سال 1383 جزو واحدهای فرعی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به شمار می آمد و در سال 1384 سهام شرکت به شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان واگذار گردید و مالکیت آن به صندوق ذخیره فرهنگیان انتقال یافت.

شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران موفق گردیده است طی سالیان طولانی فعالیت خود، با مدیریت و ساماندهی شعب استانی و گمرکات در داخل کشور و شعب خارجی ، خدمات بسیار ارزنده ای را در صنايع مختلف مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه نماید.


حوزه فعالیت :

این مجموعه با حضور گسترده در پروژه های مختلف ، تاكنون بيش از 000/100 نوبت بازرسی مواد اولیه ، حین ساخت ، نظارت بر آزمایشات مربوطه، بسته بندی و حمل کلیه دستگاهها و تجهیزات صنعتی مکانیکی ، تجهیزات صنایع فولاد ، ماشين آلات ، ارتباطات و مخابرات ، برقی و ابزار دقیق ، سد و نیروگاه ، حمل و نقل ، صنایع دریایی، صنایع خودروسازی، صنایع غذایی و کشاورزی، صنایع سیمان، .... را در ایران و قریب به 60 كشور جهان با موفقيت به انجام رسانده و نه تنها کارنامه ای درخشان در صنایع ملي به یادگار گذاشته بلکه حضور مقتدرانه ای‌ در بين رقباي خارجي خود در سطح بين المللي نیز داشته است.

مجموعه IEI با داشتن مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملی استاندارد ایران در صنايع نفت، گاز، پالایشگاه و پتروشیمی حضوری فعال داشته که از آن جمله می توان به بازرسي فنی و حین ساخت تجهیزات حفاری، تجهیزات پالایشگاههای نفت و گاز و خطوط انتقال ، تجهیزات مورد نیاز ایستگاه های تقویت فشار، تجهیزات ابزار دقیق مربوط به صنایع نفت وگاز، تجهیزات اکتشاف منابع نفت و گاز، کنترل کیفی محصولات پتروشیمی، بازرسی مواد اولیه مورد نیاز صنایع مذکور، و نیز انجام بازرسی های نوین NDT در تاسیسات صنعتی اشاره نمود.

این شرکت در ارائه خدمات بهداشت، ایمنی ، محیط زیست (HSE)، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مدیریت ایمنی فرآیند (PSM)، مدیریت و ارزیابی ریسک همچنین پیاده سازی نرم افزار Rescusim، نرم افزار هوشمند مدیریت اطلاعات ایمنی شیمیایی IEI-SDS ، HSEشهروندی و آموزش دوره های کوتاه مدت فعال میباشد. در کنار فعالیتهای ذکر شده میتوان به فعالیتهای بیمه و مدیریت یکپارچه دارایی ها نیز اشاره کرد.

محصولات و خدمات:

اولین و قدیمی ترین شرکت ایرانی با ماهیت مستقل و ملی در حوزه بازرسی فنی، همچنین این شرکت با داشتن مجوز در لیست شرکتهای بازرسی شخص ثالث سازمان ملی استاندارد و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.


تعداد پرسنل ثابت و موقت:

600 نفر نیروی ستادی و بازرس فنی در ایران و بیش از 300 نفر بازرس متخصص در خارج از ایران


.

آدرس شرکت:

تهران-خیابان ولیعصر-بلوار اسفندیار پلاک 54

تلفن: 02188778892

فکس: 02188772300

پست الکترونیکی: info@iei-co.com

آدرس الکترونیکی: www.iei-co.com


شعب شرکت:

ژاپن-آلمان چین- ترکیه-دوبی-روسیه

اصفهان تبریز-ارومیه-البرز-اردبیل-زنجان- خراسان رضوی-بوشهر-سمنان-فارس-قم-قزوین-کرمانشاه- کردستان- کرمان-گیلان-گلستان- مازندران-مرکزی هرمزگان- همدان-یزد-شهرکرد


مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره:

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره: بهروز قدیمی

رئیس هیئت مدیره: جمشید سبزکار


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر