/
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

حرکت ارزشمند بانک ایران زمین در برپایی مسابقه عکس محرم

 بانک ایران زمین در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در یک حرکت ارزشمند در سال 1402 نیز مانند سال‌های گذشته مسابقه عکاسی را برگزار کرد که در عین ارزشی بودن، باعث تشویق جوانان به سمت شعائر دینی و مذهبی خواهد بود.  
..
کد خبر : ۵۸۶۷۳

به گزارش نبض نفت بانک ایران زمین در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در سال 1402 نیز مسابقه عکاسی با عنوان "محرم ایران زمین" را برگزار کرد. این مسابقه در سال 1402 هفتمین دوره خود را تجربه میکرد که میتواند بسیار ارزشمند تلقی شود.

با توجه به چالشها و مشکلاتی که نسل نوجوان و جوان جامعه ما با آن دست و پنجه نرم میکند بدون شک سوق دادن این نسل به سمت فرهنگ عاشورایی و آشنایی بیشتر با قیام عاشورا و فلسفه شکلگیری قیام امام حسین(ع) بسیار ارزشمند تلقی میشود.

در همین راستا بانک ایران زمین برای هفتمین بار مسابقه عکاسی محرم ایران زمین را برگزار کرد تا ثابت کند در عین توجه به موضوعات مهمی مانند مشتریمداری، بانکداری الکترونیک، توسعه شعب بانک و ... از شعائر دینی و مذهبی نیز هرگز غافل نشده و در این زمینه برنامه‌های خوبی برای علاقمندان تدارک میبیند. از آنجایی که عکاسی یکی از علاقمندیهای بسیاری از جوانان و نوجوانهای می‏باشد برگزاری چنین مسابقاتی بدون شک میتواند انگیزه حضور این اقشار را در برنامههای مذهبی و آشنایی بیشتر با قیام عاشورا فراهم کند.

امید است این گونه برنامه‌ها در بانک ایران زمین در سالهای آتی تداوم داشته باشد و با تبلیغات بیشتر بتواند بسیاری از قشر جوان و نوجوان را بدین روش با شعائر دینی نزدیک کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر