/
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

حضور بانک ایران زمین در پروژه زیرساختی و عمل به مسئولیت اجتماعی

در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی بانک ایران زمین با حضور در ابرپروژه ریلی کشور دین خود را ادا کرد.
..
کد خبر : ۵۷۴۲۶

به گزارش نبض نفت عمل به مسئولیت اجتماعی توسط هر بنگاه اقتصادی از اصول مهم کاری و اخلاقی به شمار می‌رود که این موضع همواره در نزد مدیران بانک ایران زمین مهم تلقی شده و به آن جامه عمل پوشیده‌اند.
بیش از دو دهه است که هموطنان استان خراسان جنوبی انتظار راه‌اندازی و بهره‌برداری از راه‌آهن این استان را می‌کشند و در شهریور 1402 با ایجاد زیرساخت‌ها و تأمین منابع کلان این پروژه از سوی بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و سیستم بانکی کشور، این آرزو به واقعیت تبدیل شده است.
بانک ایران زمین با مشارکت هزار میلیارد ریالی خود در این طرح دور تازه‌ای از تلاش‌ها برای تامین منابع مالی و سرعت دادن به پروژه ریلی در شرق کشور و استان محروم خراسان جنوبی را آغاز کرد.
امید است سایر بنگاههای بزرگ اقتصادی کشور نیز این رویه را در پیش گرفته و کمک کنند تا طرح‌های بزرگ و زیرساختی کشور که نقش مهمی در توسعه هر منطقه دارد به سرانجام برسد.
بدون شک حضور در طرح‌های بزرگ و زیرساختی کشور اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند تبعات مثبت زیادی برای هر منطقه داشته باشد.
رویکرد مشارکت در پروژه‌های زیرساختی کشور همواره مد نظر مدیران بانک ایران زمین قرار دارد و آنها تلاش می‌کنند در کنار عمل به مسئولیت اجتماعی گامی هر چند کوچک در راستای سازندگی و آبادانی کشور بردارند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر