/
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

پروژه پلمپ هوشمند نفتکش‌ها در منطقه البرز بررسی شد

پروژه پلمپ هوشمند نفتکش‌ها در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حال برررسی است و به همین منظور نشستی با حضور مدیر، مسئولان و کارشناسان منطقه البرز در سالن جلسات این منطقه برگزار شد.
کد خبر : ۱۹۸۳۵
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطفه البرز، در این نشست با دعوت از یک شرکت دانش بنیان، مدیر منطقه در مورد پروژه پلمپ هوشمند نفتکش‌ها گفت: این منطقه جزء مناطق پیشرو در ایجاد پروژه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید و به روز است و امید است با بررسی این پروژه، گامی دیگر در سال رونق تولید برداشته شود.

در این نشست، مدیر و کارشناسان شرکت دانش بنیان ضمن معرفی به عنوان یک شرکت پیشرو و فعال در زمینه‌های مختلف و پاسخگویی به سوالات درباره پروژه پلمپ هوشمند نفتکش‌ها، از همکاری این شرکت در پروژه ساتنس (کارت سوخت الکترونیک نفت سفید) که در شرکت نفت استان البرز در حال اجرا است توضیحاتی ارائه دادند.

بر پایه این گزارش، آنلاین بودن و ارسال اطلاعات، سرعت و شتاب عملکرد بالا نسبت به پلمپ دستی، بررسی دما و فشار فرآورده در زمان حمل ونقل، هزینه پایین، رصد و پیگیری نفتکش از لحظه خروج از انبار تا رسیدن به جایگاه را می توان از مزایای پروژه پلمپ هوشمند برشمرد.

در این نشست مقرر شد، یک جایگاه درون شهری، یک جایگاه برون شهری و دو نفتکش به صورت پایلوت این طرح را اجرا کنند و نتایج آن به کارگروهی متشکل از کارشناسان مربوطه جهت بررسی نقاط قوت و ضعف آن اطلاع داده شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر