/
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

تابلوی وسایل حفاظتی و ایمنی کارکنان واحد تعمیرات برق در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی نصب گردید

تابلوی وسایل حفاظتی و ایمنی کارکنان واحد تعمیرات برق در تمامی ایستگاههای برق پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت نصب گردید.
کد خبر : ۱۹۹۶۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمدرضا زندیه، سرپرست تعمیرات برق پالایشگاه سوم در این باره عنوان کرد: واحد تعمیرات برق پالایشگاه سوم به جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات ایمنی برق موجود در پست های برق واحد تعمیرات برق پالایشگاه و در راستای اجرای دستورالعمل های پدافند غیرعامل و مدیریت دارایی های فیزیکی مجتمع گاز پارس جنوبی، اقدام به خرید ونصب تابلوی وسایل حفاظتی و ایمنی پرسنل در کلیه ایستگاههای برق پالایشگاه سوم نمود.

وی در ادامه عنوان داشت: در راستای اجرای دستورالعمل های پدافند غیرعامل و مدیریت دارایی های فیزیکی و با توجه به لزوم تجهیز ایستگاههای برق پالایشگاه به وسایل ایمنی و حفاظتی، واحد تعمیرات برقپالایشگاه سوم اقدام به تهیه و نصب تعدادی تابلوی وسایل حفاظتی و ایمنی پرسنل در کلیه ایستگاههای برق کرد.

سرپرست تعمیرات برق پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: تعداد 12 عدد تابلو حفاظت و ایمنی پرسنل در کلیه ایستگاههای برق پالایشگاه سوم نصب شده که هر پکیج تجهیزات حفاظتی و ایمنی متشکل از دستکش و کفش عایق، آشکارساز برقدار بودن تجهیزات فشارقوی، چهارپایه عایق، قیچی عایق کابل بری، تجهیزات احیای مصدومین برق گرفتگی می باشد که در شرائط اضطراری و زمانهای مورد نیاز در دسترس پرسنل مربوطه قرار دارد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: آموزش های لازم جهت استفاده صحیح و به موقع پرسنل از این تجهیزات نیز پس از نصب و جانمایی پکیجهای حفاظتی و ایمنی در نقاط مورد نیاز، به کلیه نفرات مرتبط ارائه گردید.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر