/
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
درمجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شركت حفاری شمال صورت گرفت:

تصویب سود نقدی 30 ریالی به ازای هر سهم حفاری شمال

کد خبر : ۲۰۱۹۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شركت حفاری شمال ، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شركت برای بررسی صورتهای مالی و گزارش عملكرد هیات مدیره روز شنبه مورخ 98/05/19 در محل سالن همایشهای هتل المپیك برگزار و سهامداران ضمن استماع گزارش هیات مدیره؛ پرداخت سود نقدی30 ریالی را به ازای هر سهم تصویب كردند.

در این جلسه آقای دکتر وحید باقری مدیرعامل شركت انرژی گستر سینا به نمایندگی از شركت مالی و سرمایه گذاری پیشرو ایران؛ ریاست مجمع را بر عهده داشت، همچنین آقای محمد نوین به نمایندگی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان ناظر اول، آقای حسین پناهیان به نمایندگی از صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح به عنوان ناظر دوم و آقای دکتر مسعود عیدی مدیرعامل شركت حفاری شمال نیز به عنوان منشی مجمع در تركیب هیات رئیسه مجمع حضور داشتند. همچنین خانم رحمانی به عنوان نماینده بورس، آقای حسین مومن پور از طرف نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و آقای مرتضی محمدی از طرف هیات مدیره شرکت حفاری شمال عملکرد سال 97 این شرکت و گزارش هیات مدیره به مجمع صاحبان سهام را ارائه کرد. پس از قرائت گزارش حسابرسی توسط حسابرس و بازرس قانونی شرکت، موضوعات از طرف شرکت توسط مدیرعامل و مدیر امور مالی پاسخ داده شد.

در جریان مجمع سهامداران شركت حفاری شمال موسسه حسابرسی مفید راهبر را به عنوان حسابرس قانونی این شركت و روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات را به عنوان روزنامه های رسمی انتخاب كردند.

در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده كه دیروز برگزار شد دارندگان ۸۸/۴۸ درصد از سهام شركت حفاری شمال و یا نمایندگان قانونی آنها حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر