/
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

قرعه¬کشی پنجمین جشنواره حساب¬های قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آینده

قرعه کشی پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس¬انداز بانک آینده، برگزار شد.
کد خبر : ۲۲۴۷۲

نبض نفت - مراسم قرعه ­کشی جوایز پنجمین جشنواره حساب­های قرض ­الحسنه پس­انداز بانک آینده، 30 مهرماه سال­جاری، در سالن همایش بین­المللی کتابخانه ملی، با حضور اعضای هیأت نظارت بر قرعه­ کشی بانک­ها (نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی ج.ا.ایران)، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران و برخی روسای شعب و مشتریان برگزار و برندگان خوش­ شانس این دوره از قرعه­کشی، مشخص شدند.

در پنجمین دوره از قرعه­ کشی حساب­ های قرض الحسنه پس­ انداز بانک آینده، به پاس قدردانی از نیت خیرخواهانه سپرده­گذاران قرض­الحسنه، 100 (یک­صد) جایزه یک میلیارد ریالی (یک­صد میلیون تومان) کمک هزینه خرید واحد مسکونی و ده ­ها هزار جایزه نفیس و ارزنده دیگر، من­ جمله، کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی و صنایع دستی، با ارزش میلیاردها ریال، برای سپرده­گذاران در نظر گرفته شده بود که با مشخص شدن برندگان در این مراسم، این جوایز به زودی به آنها اهدا می­شود.

اسامی اعلام شده، شامل برندگان قطعی جوایز یاد شده می­باشد.

یادآوری می­نماید؛ طرح افتتاح حساب­های قرض­ الحسنه پس ­انداز بانک آینده، تا پایان شهریور ماه 1398، ادامه داشت که مورد استقبال چشم­گیر حدود یک میلیون و ششصد هزار نفر از هم­وطنان خیراندیش و ارجمند قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ دارندگان حساب­های قرض­ الحسنه پس­انداز موجود، در صورت حفظ و افزایش موجودی خود، در قرعه­ کشی سال 1399 نیز، شرکت داده می­شوند.

مشتریان گرامی، برای اطلاع از اسامی برندگان می­توانند به تارگاه رسمی بانک آینده، به نشانی: www.ba24.ir و شعب این بانک مراجعه نمایند.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر