/
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

یادآوری نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، توسط کارشناسان شرکت گاز استان کردستان در نماز جمعه

كارشناسان شرکت گاز استان کردستان قبل از شروع خطبه های نماز جمعه هفته گذشته، راهکارهای مصرف بهینه و منطقی گاز طبیعی و نحوه استفاده صحیح از وسایل گاز سوز را به نمازگزاران يادآور شدند.
کد خبر : ۲۳۵۹۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در این خصوص اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با هماهنگی ستاد نماز جمعه استان در 11 ناحیه گازرسانی، اقدام به اطلاع رسانی در ارتباط با رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی کردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی به تبع سرد شدن دمای هوا، افزود: مصرف گاز در روزهای سرد چندین برابر افزایش می یابد و این مساله نیاز به رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی دارد.

فعله گری تصریح کرد: کارشناسان این شرکت با یادآوری و تاکید بر رعایت برخی از نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، رعایت دمای رفاه (بین 18 تا21 درجه سانتیگراد)، استفاده از لباس مناسب مختص فصل، استفاده بيشتر از نور خورشيد، خاموش كردن بخاري و بستن شير راديات اتاق هايی كه از آنها استفاده نمي شود، استفاده از پرده های ضخیم در جهت حفظ دمای هوای اتاق و جلوگيري از ورود هوای سرد، بازبینی مستمر لوله ها، مطمئن بودن و بی عیب و نقص بودن شیرهای گاز و دودکش ها، این موارد از جمله راه های مناسب در استفاده از گاز طبیعی اعلام کردند.

لازم به ذکر است کارشناسان شرکت گاز استان کردستان از طریق بروشور در ارتباط با صرفه جویی و رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز، اقدام به اطلاع رسانی در میان نمازگزاران کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر