سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 2020 September 29
کد خبر: ۲۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
بانک ملی ایران در تازه ترین اقدام خود برای بررسی میزان رضایت مشتریان از خدماتش، یک نظرسنجی ماهیانه در فضای مجازی طراحی کرده است.

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی که در اپلیکیشن «بله» انجام می شود، به صورت دوره ای یکی از خدمات بانک را در معرض ارزیابی مخاطبان قرار داده و از آنها می خواهد به سوالات مطرح شده در این باره پاسخ دهند.

نخستین نظرسنجی با محور ارزیابی «همراه بانک ملی» و با استفاده از بازوی طراحی شده در بله به نشانی https://ble.im/nazarsanjibmibot انجام می شود.

این نظرسنجی حاوی 14 سوال است که مشتریان می توانند با پاسخ دادن به همه آنها، شانس خود را برای برنده شدن 10 جایزه در نظر گرفته شده امتحان کنند.

 

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: