/
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

پالایشگاه اصفهان رتبه نخست دهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها را کسب کرد

پالایشگاه نفت اصفهان در شانزدهمین همایش و دهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها در بخش‌های پیشنهاد برتر و پیشنهاددهنده برتر موفق به کسب مقام نخست شد.
کد خبر : ۲۶۱۲۹

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پالایش نفت اصفهان، در شانزدهمین همایش و دهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها که در تالار امینی دانشگاه تهران برگزار شد، شرکت پالایش نفت اصفهان در بخش‌های «پیشنهاد برتر» و «پیشنهاددهنده برتر» موفق به کسب مقام نخست شد.

پیشنهاد رضا بهرامی، محمدهاشم الحسینی و علیرضا شبانیان (از کارکنان اداره مهندسی پالایش و برنامه‌ریزی تولید) با عنوان «از سرویس خارج کردن رآکتورهای آروماتیک‌زدا در واحدهای تصفیه دیزل» که دی‌ماه سال گذشته در شرکت پالایش نفت اصفهان اجرایی شد، مقام اول را از آن خود کرد. این پیشنهاد را رضا بهرامی (مهندس پالایش پروژه‌ها) که ثبت‌کننده پیشنهاد نیز بود، در همایش مذکور ارائه کرد، همچنین بر اساس مدل ارزیابی ملی نظام پیشنهادها، امیر صمیمی (کارشناس تحلیل سیستم‌ها و بهره‌وری) با میانگین ۱۳۴ پیشنهاد با نرخ ۴۷ درصد، به‌عنوان پیشنهاددهنده برتر معرفی شد.

فرشته مشهدی، دبیر شورای مشارکت شرکت پالایش نفت اصفهان در این باره گفت: سرمایه انسانی، اصلی‌ترین دستاورد الگوهای توسعه منابع انسانی است و خوشبختانه این شرکت با رویکرد کوشش برای حفظ ارزش نهادینه نیروی انسانی برای تولید و بهره‌وری بیشتر، توانسته‌ است از نعمت سرمایه‌های انسانی کارا و توانمند برخوردار باشد.

وی اظهار کرد: بدون تردید با شناسایی و به‌کارگیری استعدادها و ظرفیت اندیشه و عملکرد کارکنان پرتلاش و دلسوز شرکت به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند سازمان، شاهد موفقیت بیش از پیش در تمامی ابعاد سیستم و تصمیم‌گیری‌ها خواهیم بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر