/
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

حضور همه جانبه شركت نفت و گاز مسجدسلیمان در كنار شهروندان در جهت مقابله با ویروس كرونا

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از نقش و تأثیر این شرکت در مقابله با شیوع ، گسترش و مقابله با ویروس کرونا در شهر مسجدسلیمان سخن گفت .
کد خبر : ۲۶۵۵۴

​​​​​​​

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری با اعلام اینکه از همان ابتدای اعلام هشدارهای مسئولین کشور ، جلسات مختلفی با مدیران بخش بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین اعضای کمیته بحران این شرکت برگزار شد .

وی افزود : در این جلسات تمهیدات و راهکارهای مختلف جلوگیری از گسترش این ویروس ناشناخته بررسی و اندیشیده و به لایه های مختلف پرسنلی اطلاع رسانی صورت گرفت و همچنین به مشارکت در جهت ضدعفونی کردن خیابان ها و اماکن عمومی شهر تأکید گردید .

وی همچنین به بخش مشارکت های این شرکت در مقابله با این ویروس در سطح شهر اشاره کرد و گفت : بنا بر احساس دینی که مدیران این شرکت در ارایه خدمت به شهروندان دارند و در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت ، اقدامات مهم و موثری در همکاری با مدیریت بحران شهرستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان صورت گرفت .

مهندس ناصری ادامه داد : تعداد 2 دستگاه پمپ مه پاش – تعداد 10 دستگاه سم پاش 20 لیتری شارژی – تعداد 4 دستگاه کارواش فرغونی قابل نصب روی خودرو – 9000 عدد ماسک– تعداد 2 دستگاه سمپاش پمپی 20 لیتری – تعداد 1000 جفت دستکش لاتکس – تعداد 30 دست لباس ضد مواد شیمیایی و خرید 2000 لیتر آب ژاول بخشی از اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای مشارکت بمنظور مقابله و مبارزه با ویروس کرونا می باشد .

 

وی افزود : خریداری یک دستگاه مخزن 2000 لیتری پلاستیکی جهت نگهداری مواد ضدعفونی کننده – خریداری 8000 لیتر مایع سفید کننده جهت ساخت محلول دستی ضدعفونی کننده – خرید 200 لیتر الکل سفید – خرید 900 لیتر ماده ضدعفونی کننده مخصوص دستگاه مه پاش – خریداری 200 لیتر ژل ضدعفونی کننده دست از دیگر اقدامات این شرکت در راستای مشارکت با ستاد مدیریت بحران شهرستان در جهت مقابله با ویروس کرونا می باشد .

این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه اظهار داشت : اقلام عنوان شده که با توجه به شرایط خاص جامعه با همکاری بخش کالا و مالی در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری شده اند به اداره HSE تحویل شده تا در جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن خیابان ها ، اماکن عمومی و نقاط پر رفت و آمد شهر و همچنین ساختمان های اداری این شرکت در راستای مقابله با این ویروس ناشناخته و کاهش مخاطرات جسمی و روانی آن مورد مصرف قرار گیرد .

مهندس ناصری در خاتمه اظهار داشت : در ادامه اقدامات این شرکت در جهت مقابله با ویروس کرونا ، برنامه ریزی در جهت خرید تعداد 7 دستگاه تب سنج لیزری انجام شده که پس از تأمین ، ضمن استفاده در ادارات مختلف شرکت جهت استفاده و ارائه خدمت به بیماران در اختیار مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت نیز قرار می گیرد . همچنین بمنظور آگاه سازی و اطلاع رسانی در بحث آموزش همگانی و پیشگیری ، تعداد 4000 نسخه بروشور و پمفلت های و بنرهای اطلاع رسانی چاپ و در اختیار بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفت و بنرها نیز در
بخش های مختلف سطح شهر نصب گردید .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر