/
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

لزوم توجه به کارکنان شیفتی شرکت ملی گاز ایران

کارکنان شیفتی شرکت ملی گاز ایران از جمله امدادگران گاز در صف مقدم خدمت هستند و در این شرایط که بیشتر کارمندان دولت از دورکاری بهره می‌برند این قشر در معرض خطر بیشتری بوده و مجبور هستند تمام ساعات کاری خود را در محل خدمت حضور یابند.
کد خبر : ۲۷۳۹۰
صدای مخاطب
به گزارش نبض نفت تعدادی از کارکنان شیفتی شرکت ملی گاز ایران به ویژه امدادگران گاز با ارسال پیام‌های متعدد خواستار توجه بیشتر مسئولان و جبران زحمات آنها در این شرایط حساس شده‌اند.

متن ارسال شده یکی از مخاطبان به شرح زیر است:

با سلام و خداقوت خدمت همه همکاران گرامی

با توجه به شیوع کرونا و بخشنامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اینکه یک سوم کلیه کارمندان دولت می‌توانند در محل کار حضور یابند بنابراین کارمندان غیر شیفتی با یک سوم کارکرد ماهانه حقوق کامل دریافت می‌کنند و این در حالی است که کارمندان شیفتی مجبور هستند به طور کامل و ساعات کارکردخود را در محل خدمت باشند. به خاطر حضور در محل کار، احتمال بیشتری دارد که کارکنان شیفتی گرفتار ویروس کرونا شوند رادارند.

با توجه به شرایط ذکر شده از مسئولان شرکت ملی گاز ایران تقاضا داریم همانند سایر سازمان‌ها که حقوق و پاداش ویژه‌ای برای پرسنل شیفتی و امدادی لخاظ کرده‌اند برای همکاران امداد گاز و شیفتی نیز این حقوق و مزایا را در نظر بگیرند.

با تشکر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر