/
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
مدیر پالایشگاه هشتم پارس جنوبی

اجرای ۹۷ درصدی تعمیرات اساسی در سال گذشته/ تسریع در راه اندازی فازهای ۲۰ و ۲۱

یکی از مهمترین شاخص‌ها و عملکرد پالایشگاه هشتم، انجام تعمیرات اساسی و فعالیت‌های روزمره عملیاتی، بدون کوچکترین حادثه انسانی همراه با استمرار و تداوم تولید بوده است.
کد خبر : ۲۷۸۳۱

نبض نفت - هادی چابوک، مدیر پالایشگاه هشتم پارس جنوبی با ذکر این مطلب گفت: در تعمیرات اساسی سال ۱۳۹۸ تعداد 2 هزار و 400  درخواست کار در سه حوزه مکانیک، برق، ابزار دقیق وجود داشته که با تلاش همکاران با راندمان حدود ۹۷ درصد انجام شد.

وی افزود: برای سال ۱۳۹۹ نیز تاکنون حدود ۱۲۰۰ درخوا ست کار ثبت شده است که کارهای مقدماتی آنها انجام شده است و در موعد مقرر با موفقیت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پالایشگاه هشتم به تازگی راه‌اندازی شده است، گفت: هنوز برخی از واحدهای عملیاتی یا تجهیزات داخل فازهای 20 و21  راه‌اندازی نشده است و در همین راستا تلاش می‌شود، به‌منظور افزایش شاخص در دسترس‌پذیری و Availability ، تجهیزات حیاتی باقیمانده در اسرع وقت راه‌اندازی شوند و در مدار تولید قرار گیرند.

چابوک با ذکر این مطلب که شاخص تعمیرات برنامه‌ریزی شده و پیشگیرانه با راندمان بسیار خوبی در پالایشگاه در حال اجرا است، گفت: شاخص عملکرد حجمی تعمیرات اساسی سال گذشته حدود ۹۷ درصد بوده که عددی بسیار رضایت بخش است.

منبع: ایلنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر