/
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی:

شاخص قابلیت اطمینان فازهای ۱۷ و ۱۸ به ۹۹.۴ درصد رسید

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با انجام اقدام‌های مؤثر و برنامه‌ریزی دقیق، شاخص قابلیت اطمینان فازهای ۱۷ و ۱۸ مجتمع گاز پارس جنوبی به ۹۹.۴ درصد رسیده است.
کد خبر : ۲۸۲۲۷

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن اسعدی اظهار کرد: با توجه به رویکرد تفکر سیستمی و تمرکز بر برنامه‌ریزی فعالیت‌ها در کسب موفقیت‌ها در همه ادارات پالایشگاه هفتم، شکل‌گیری تیم تحلیل سیستم‌ها در پالایشگاه قبل از فرآیند تحویل و تحول از سال ۹۴ آغاز شد.

وی افزود: ما به‌عنوان تنها پالایشگاه جدید تحویل و تحول‌شده به مجتمع در سال ۱۳۹۷، به‌طور داوطلبانه در برنامه‌ریزی مدیریت راهبردی مجتمع ورود و نتایج عملکردی رو به رشدی را در سال ۹۷ تجربه کردیم.

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با وجود فعالیت‌های باقی‌مانده طرح و با تلاش‌های همه‌جانبه و فراگیر همه همکاران در پالایشگاه، خوشبختانه همه شاخص‌ها در سال ۹۸ نیز روند رشد و بهبود خود را ادامه دادند.

به گفته اسعدی، پارسال شاخص قابلیت اطمینان به ۹۹.۴ درصد ارتقا یافته است.

وی تأکید کرد: شاخص حوزه تولید به‌خصوص تحقق محصولات با ارزش افزوده پروپان و بوتان نیز افزایش چشمگیری داشته است و شاخص میزان رضایتمندی مشتریان نیز به ۹۶.۵۳ درصد ارتقا یافته و شاخص‌های  اچ‌اس‌یی، نگهداشت و کیفیت محصولات نیز روند صعودی داشته‌اند. تمامی تلاش خود را برای ادامه این روند نیز در سال جاری به‌کار خواهیم بست.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر