/
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
درخواست نیروهای ارکان ثالث از وزیر نفت؛

تبدیل وضعیت نیروهای ارکان ثالث تنها خواسته به حق ماست/ وزیر نفت صدای ما را بشنود

نماینده نیروهای پیمانکاری شهرستان عسلویه از وزیر نفت و معاون وی خواسته صدای نیروهای ارکان ثالث را بشنوند و ضمن پیگیری مشکلات این گروه موضوع تبدیل وضعیت آنها را اجرایی کنند.
کد خبر : ۳۰۱۲۳
تبدیل وضعیت نیروهای ارکان ثالث تنها خواسته به حق ماست/ وزیر نفت صدای ما را بشنود
صدای مخاطب
وحیدسلیمی مفرد، نماینده نیروهای پیمانکاری شهرستان عسلویه در هیئت تشخیص رسیدگی به شکایت با ارسال این متن به پایگاه خبری نبض نفت از وزیر نفت و معاون منابع انسانی وزارت نفت خواسته در سال پایانی دولت تدبیر و امید کاری کنند که کام نیروهای ارکان ثالث وزارت نفت شیرین شده و این نیروها از وزارت مهندس بیژن زنگنه به نیکی یاد کنند. متن کامل این درخواست که از طرف نیروهای ارکان ثالث به رشته تحریر درآمده به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس بیژن زنگنه

با سلام و احترام 

شاید اگر خداوند متعال شکنجه‌گر است شکنجه اشتباه نیست...

جناب آقای مهندس بیژن زنگنه؛ ما نیروهای پیمانکاری شاغل در صنعت نفت از همه توبه می‌کنیم بلکه شما باورمان کنید. جوانان و کارگران شاغل در صنعت نفت همچون باغی هستند که با چنین شرایطی در حال سوختن هستند و من دلم می‌سوزد از باغی که می‌سوزد، و قلم بر کاغذ خجل می‌ماند برای بیان آن.

از طرح تبدیل وضعیت و حذف شرکت‌های پیمانکاری سالیان کثیری می‌گذرد و این دسته از کارکنان خدوم صنعت نفت با تمام وجود، چرخه اقتصاد کشور در صنعت نفت را می‌چرخانند. ما نیروهای پیمانکاری با خود بیگانه شده‌ايم و از شما میخواهیم رؤیای شیرین ما را در آخرین سال دولت تدبیر و امید تلخ نکنید. باور بفرمائید از این آب مسموم به سلوک شما و تدبیر و امید دولت‌تان دل بسته‌ايم.

جناب آقای مهندس فرزین مینو؛ با روی کار آمدن شما اندک جوانه‌ای در قلبمان روئید و امروز با این شرایط اقتصادی از شما می‌خواهیم در راستای کاهش هزینه‌ها و با توجه به نامه جناب آقای دکتر زنگنه به شماره 21196 مورخ بیست و چهارم خرداد سال 1399 نسبت به این موضوع به تمامی شرکت‌های اصلی و فرعی تابعه وزارت نفت ارسال نموده‌اند اهتمام جدی ورزید و ما را بجای ترک نمودن، رو به آغوش کنید. باور بفرمائید هر چقدر صحبت، مکاتبه، رسیدگی و پیگیری در خصوص رفع مسائل و مشکلات این قشر از کارکنان نمائید همچنان این دسته از کارکنان خدوم اجرای طرح تبدیل وضعیت را از مجموعه وزارت نفت خواستارند.

با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای ماده 32 قانون استخدامی کشور و ماده 144 قانون برنامه توسعه ششم شرکت‌های پیمانکاری تأمین نیرو سال 96، طی بخشنامه شماره153 8390  مورخ 07/09/1398 که با تأیید نمایندگان مجلس شورای سلامی در کشور به صورت قانون درآمده و با امضاء آقای مهندس جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شده است را داریم و تمامی درخواست ما به شرح ذیل است.

1-    تبدیل وضعیت

2-    همسان‌سازی حقوق‌ها

3-    همسان‌سازی پاداش‌ها

4-    همسان‌سازی مزایا

سخن کوتاه کرده و با توجه به درخواست‌های دیگر کارکنان در این راستا، از شما درخواست عاجل و رسیدگی در هامش بیانیه فوق را داریم.

با تشکر. لطف حق یار و یاور کوثر حافظتان باد.

وحیدسلیمی مفرد، نماینده نیروهای پیمانکاری شهرستان عسلویه در هیئت تشخیص رسیدگی به شکایت 

 

رونوشت :

کلیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشور/ مراتب برای اطلاع، پیگیری و رسیدگی تا حصول نتیجه لطفاً

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر