/
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

هزینه‌کرد ۶۰ میلیارد ریالی نفت و گاز مارون برای آبرسانی به غیزانیه

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ضمن تشریح مهم‌ترین خدمات این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: ‌این شرکت برای اجرای طرح آبرسانی به روستاهای غیزانیه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.
کد خبر : ۳۱۲۵۵
به‌ گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان با بیان اینکه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی گامی مهم به موازات تولید است، عنوان کرد: از سال‌های گذشته برای عمران و آبادانی روستاهای همجوار تأسیسات نفتی مارون گام‌های خوبی برداشته شده که اختصاص ۶ دستگاه تانکر آبرسان به روستاهای بخش غیزانیه و همچنین کمک به تجهیز خانه بهداشت روستای غیزانیه و روستای عوده را می‌توان از مهم‌ترین آنها برشمرد.

وی افزود: کمک ۶۰‌ میلیارد ریالی برای اجرای طرح آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه از جمله اقدام‌های مهم این شرکت همسو با فعالیت‌ها در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی مناطق روستایی است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون یادآور شد: تهیه و توزیع ۷۵۰ بسته کمک‌آموزشی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار و همچنین اختصاص چهار دستگاه مینی‌بوس برای ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی بخش دیگری از اقدام‌های شرکت در راستای توانمندسازی ساکنان روستاهای همجوار تأسیسات نفت و گاز مارون بوده است.

کاویان تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در حوزه صیانت از محیط زیست، تأمین ۱۱ هزار اصله نهال به مناسبت روزهای زمین و هوای پاک و تحویل آن به بخشداری غیزانیه برای توزیع در روستاهای همجوار تأسیسات نفتی شرکت بود.

وی به کمک‌های این شرکت در سیلاب سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: ارسال سه کاروان مواد غذایی و پوشاک و دیگر ملزومات ضروری به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای کمک به سیل‌زدگان بخشی دیگر از خدمات عام‌المنفعه شرکت است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، بازسازی و بهسازی ۳۲ مسجد و حسینیه، احداث ۱۵ مدرسه و بهسازی ۱۹ مدرسه دیگر را بخش دیگری از مهم‌ترین خدمات شرکت در سال‌های اخیر دانست و بیان کرد: بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال نیز در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، آبرسانی و پشتیبانی ترابری، ورزش و سلامت، بسیج سازندگی‌ و ساخت و تعمیر مدارس از سوی این شرکت هزینه شد. در هفت ماه گذشته نیز با شیوع بیماری کرونا، این شرکت نسبت به تهیه و توزیع هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و نیز ۲ هزار و ۶۰۰ بسته کمک معیشتی در شهرها، روستاها و مناطق پیرامونی تأسیسات خود اقدام کرده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر