/
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

كسب تقديرنامه سه ستاره توسط منطقه 4 عملیات انتقال گاز ایران

مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز ایران از موفقيت اين منطقه در كسب تقديرنامه سه ستاره سومين جشنواره سرآمدي و بهبود مستمر شركت ملي گاز ايران خبر داد.
کد خبر : ۳۱۴۵۱
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد کامل، مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز ایران با اشاره به اينكه مدل تعالي سازماني یک مدل بومي و ايراني منطبق با مدل جايزه سر آمدي و بهبود مستمر در صنعت نفت است كه برای سنجش عملکرد و موفقیت سازمان‌ها در حركت به سوي تعالی در حوزه هاي سازماني مرتبط می باشد، افزود: از آن جايي كه دنياي پرشتاب امروز خواسته يا ناخواسته تغييرات زيادي را به سازمان و شركت ها تحميل مي‌کند، لذا سازمان هاي امروزي بايد به گونه اي آمادگي مقابله و مواجه با اين تغييرات را داشته باشند كه تهديدهاي محيطي را به فرصت هاي قابل بهبود و بهره برداري تبديل کنند، اين موضوع جز با توازن اجزاي سازمان به طور نظام‌مند براي مواجهه با شرايط ميسر نمي‌شود.

وي ادامه داد: از سوي ديگر، چون همواره سنجش و ارزيابي عملكرد با رويكرد مديريت عملكرد به خصوص در هلدينگ ها به منظور مقايسه كارايي و اثربخشي واحدهاي تحت پوشش از دغدغه هاي مديريت عالي محسوب مي‌شود، لذا يافتن مدلي علمي در اين زمينه امري ضروري و انكارناپذير است.

به گفته کامل، وزارت نفت به عنوان يك هلدينگ بزرگ با ارایه مدل جايزه سرآمدي و بهبود مستمر، گام بزرگي در راستاي نظام‌مند كردن سيستم هاي مديريتي خود برداشته است.

مدير منطقه جهار با بيان اينكه حركت به سوي تعالي، حركتي ادامه‌دار و بي پايان محسوب مي شود، گفت: منطقه چهار عمليات انتقال گاز ایران با شركت در ارزيابي اين جشنواره موفق به كسب تقديرنامه سه ستاره سومين جشنواره سرآمدي و بهبود مستمر شركت ملي گاز ايران شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر